וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבהייה ב'האח הגדול' מלחיצה אותי כאבא"

3.2.2016 / 16:39

את הדברים הללו אמר לפני מספר שנים לא אחר מאשר מנכ"ל רשת, אשר מקבל לידיו בחיבוק את "האח הגדול" מידי המתחרה קשת. רשת בתגובה: "האח הגדול כפי שהוא כיום אכן מטריד את אבי צבי כהורה"

ועדת הכלכלה דנה בעתיד ערוץ 10 20 בדצמבר 2012. עומר מירון
"יש בעיה עם התמכרות לטלוויזיה שאינה מספקת שום צורך". אבי צבי/עומר מירון

מה באמת חושב מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת אבי צבי על הריאליטי "האח הגדול" שנמצא בדרך אליו? הבוקר פרסם כתב ידיעות אחרונות רז שכניק, ידיעה שבה סיפר כיצד נערכת רשת לקראת מעבר התוכנית, המשודרת כיום על מסך הזכיינית קשת.

רשת, כך על פי הידיעה שפורסמה, מתכוונת להעביר אליה את המגה ריאליטי בשנה הבאה, עם סיום החוזה בין קשת לבין ענקית ההפקות אנדמול – שמחזיקה ב-33% ממניות רשת. בינתיים, מינתה הזכיינית את עורך "הישרדות" לתכנן את "האח הגדול" בגרסת רשת ונבדקים לוקיישנים לאולפן מתאים. ברשת לא הגיבו לדברים.

ההכנות הנמרצות של רשת הזכירו לוואלה ברנז'ה את הדברים שאמר מנכ"ל רשת על הריאליטי שנמצא בדרך אליו. בידיעה שפרסמה כתבת The Marker לשעבר אופיר בר-זוהר, לפני חמש שנים, הצהיר צבי: "מה שמדאיג זה הבהייה מול 'האח הגדול', זה מה שמלחיץ אותי מאוד בתור אבא". צבי שאמר את הדברים במהלך יום עיון שערכה הרשות השנייה בפני תלמידי תיכון, הוסיף: "אין לי טענה ל'אח הגדול', אני חושב שזאת טלוויזיה מושקעת, אבל יש בעיה עם ההתמכרות לטלוויזיה שאינה מספקת שום צורך".

אבי צבי על האח הגדול. דה מרקר, צילום מסך
"אל תלכו עם העדר". הידיעה ב-The Marker/צילום מסך, דה מרקר

חוץ מזה, סבר צבי שהתוכנית לא לגמרי חינוכית: "אנו מסתכלים על המסך וחושבים שזה מה שאנחנו צריכים להיות. אנחנו רואים אותם ב'האח הגדול' והם יפים ומצחיקים ואמביציוזים, אבל הם מעשנים כל היום, ובני הנוער רואים וחושבים שלעשן זה על הכיפאק".

לסיום, על פי הכתבה, הציע צבי לבני הנוער: "קחו קצת אחריות על עצמכם ותבחרו בעצמכם מה שאתם רוצים לראות. תפעילו את הראש, אל תלכו עם העדר".

רק לפני מספר חודשים הצהיר צבי כי "בחברה שלנו הדירקטוריון מתווה דרך ערכי, זה דירקטוריון שכועס כשאנחנו עושים משהו מעליב, פוגע, עקום וצהוב וזה דירקטוריון שמלטף כשאנחנו עושים דברים מכבדים, מקרבים, מגשימי פוטנציאל".

רשת, דברים שרואים משם?

"'האח הגדול' כפי שהוא היום אכן מטריד את אבי צבי כהורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully