וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת החזרת גופות המחבלים; דרישה להשעות את רזי ברקאי

8.2.2016 / 11:29

אביו של הדר גולדין התעמת עם מגיש גל"צ, לאחר שערך השוואה בין משפחותיהם לבין משפחות המחבלים: "מקווה שישנת טוב הלילה"; ברקאי: "מבחינת אמהות שכולות - אין הבדל". האזינו

יח"צ - חד פעמי

המגיש רזי ברקאי התעמת עם אביו של הדר גולדין, לאחר שערך השוואה בין משפחות המחבלים לבין משפחותיהם של גולדין ואורון שאול שנהרגו במהלך "צוק איתן", וטרם הושבו גופותיהן. "רזי ברקאי אני מקווה שישנת טוב הלילה. תתנצל על מה שאמרת, השווית ביני לבין משפחות של רוצחים טרוריסטים ואנחנו נאבקים כדי להוכיח שיש הבדל בנינו לבין אויבנו", אמר שמחה גולדין בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בגלי צה"ל.

גולדין אמר את הדברים בעקבות הראיון שערך אתמול (ראשון) ברקאי עם השר גלעד ארדן בנושא החזרת גופות המחבלים למשפחותיהם. "תאר לעצמך משפחות ישראליות, ואנחנו מכירים לצערנו את המקרים האלה, צוק איתן למשל, שמחכות עד שגופות היקרים שלהן יגיעו", אמר במהלך הראיון וגרם לסערה.

ברקאי הסביר הבוקר כי ערך השוואה בנוגע לתחושותיהן של האמהות השכולות משני הצדדים: "מבחינת הרגשות של אמהות שכולות, אני חושב שאין הבדל". בתגובה אמר גולדין: "אני מאוד שמח שאתה אומר את זה בקולך וחיילי צה"ל צריכים להחליט אם להקשיב לתחנה הזאת".

לבסוף אמר ברקאי כי "אם הדברים פגעו בכם אז מדובר בהתבטאות לא מוצלחת".

מלבד משפחות גולדין ושאול שזועמות על הדברים, פנתה תנועת "ישראל שלי" למפקד גלי צה"ל ירון דקל בדרישה להשעות את ברקאי. "גלי צה"ל מתיימרת להיות 'הבית של החיילים'. האם השוואות ציניות כאלה על ידי השדרן הבכיר של התחנה מבטאות את רוח התחנה? השוואה זו חוטאת לאמת, פוגעת במשפחות שכולות בכלל ובמשפחות שאול וגולדין בפרט ופוגעות בכלל הציבור הישראלי", נטען במכתב שהעתק ממנו נשלח לשר הביטחון בוגי יעלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully