וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמירות המביכות של דרוקר, שלב התגובות

9.2.2016 / 11:26

אחרי שקבע כי מבזקנית חדשות 2 הייתה מעדיפה לעבור הטרדה מינית על פני דיווח שגוי ותקף את ידיעות אחרונות, מתחדשת החזית הוותיקה בין הצדדים. גורם בכיר בעיתון לוואלה ברנז'ה: "אפילו אריה מוסקונה התנצל על אמירתו האומללה"

רביב דרוקר. רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
"למה הוא מתכוון?". רביב דרוקר/מערכת וואלה! NEWS, רונן פדידה
"בידיעות חצו קווים אדומים, עשו פשעים נגד העיתונות", אמר דרוקר והוסיף כי על אף שכלי תקשורת רבים התגייסו נגד נתניהו, הם עשו זאת בהגינות

סיבוב שני במלחמה בין רביב דרוקר לידיעות אחרונות. הבוקר (שלישי) חזרו הצדדים להתכתשות הפומבית לאחר שדרוקר תקף את התנהלותו של העיתון בתקופת הבחירות והתבטא באופן שוביניסטי נגד מבזקנית חדשות 2.

אתמול דיבר דרוקר, עיתונאי חדשות 10, בכנס בבאר שבע. בדבריו הוא התייחס בין היתר לדיווח השגוי בחדשות 2 על פיגוע ירי סמוך לבת ים, ולמבזקנית שמסרה את הדיווח שיר אפשטיין, ואמר: "לאחר שהתברר שלא היה ירי אני חושב שאפשטיין הייתה מעדיפה להיות מוטרדת על ידי משה איבגי מאשר לדווח על כותרת שלא הייתה".

באותו כנס התייחס דרוקר גם לידיעות אחרונות, העיתון שלפני כשמונה שנים פרסם כתבה נגדו תחת הכותרת "חפיף דרוקר". בעקבות הכתבה הגיש דרוקר תביעת דיבה שבוטלה בסופו של דבר לאחר שהסתפק בהבהרה מטעם ידיעות אחרונות. "בעיתון חצו קווים אדומים, עשו פשעים נגד העיתונות", אמר דרוקר בכנס והוסיף כי על אף שכלי תקשורת רבים התגייסו נגד נתניהו, הם עשו זאת בהגינות בניגוד לידיעות אחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העיתון קובע". דרוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אפילו אריה מוסקונה התנצל על אמירתו האומללה"

גורם בידיעות: "כשדרוקר כותב היום בפייסבוק שלו על פליטת הפה בעניין איבגי ומציין 'אני אומר את אותם דברים כבר שנים', למה הוא מתכוון? ששנים הוא מתייחס לעיתונאיות מתחרות בדרך מחפצנת?"

הבוקר התייחסו בידיעות להתבטאות של דרוקר נגד אפשטיין, בידיעה שנשאה את הכותרת "פליטת הפה של דרוקר". בתגובה פרסם דרוקר פוסט בדף הפייסבוק שלו שבו כתב: "אתמול הרציתי בבאר שבע. דיברתי על תופעת הגלים הפתוחים הבעייתית וניסיתי להסביר לאיזה מקומות היא מביאה אותנו. אמרתי את מה שצח קומה כותב ב'ידיעות' וגם סיפרתי לו על זה בטלפון. פליטת פה? ממש לא. האמת, אומר את אותם דברים שנים. העיתון קובע שזו 'פליטת פה מביכה'. ובכן, היו עוד כמה דברים שאמרתי באותה הרצאה, שהיו קצת יותר מביכים, לא בטוח שעבורי ומשום מה לא צוטטו ב'ידיעות'. אמרתי שרוב כלי התקשורת פעלו כדי להביא לנפילת נתניהו בבחירות האחרונות. רובם עשו את זה, לדעתי, בתום לב ומשיקולים ענייניים, בדיוק כשם שכל כלי התקשורת פעלו להדחת אולמרט אחרי מלחמת לבנון השנייה בקמפיין שהפך את נתניהו אז ב-2006 מגוויה פוליטית למועמד המוביל להיות ראש הממשלה הבא. רוב כלי התקשורת אבל לא כולם. אמרתי שאני בכוונה לא כולל את ידיעות אחרונות ווויינט בכלי התקשורת הללו, כי הם עשו קמפיין לא הגון, מוגזם ומלאכותי נגד נתניהו, שכלל 'פשעים נגד העיתונות' וחציית קווים אדומים".

דרוקר המשיך לתקוף והתייחס בדף הפייסבוק שלו לאופן שבו סוקרה בעיתון ההתבטאות של שדרן גלי צה"ל רזי ברקאי: "יש עוד חבר כבוד ברשימה השחורה של ידיעות. רזי ברקאי. כבוד במובן שכבוד לי להיות איתו באותה רשימה. ברקאי מתח ביקורת קשה על העיתון בשנים האחרונות ומאז כל נפילה באחוזי ההאזנה אליו היא כותרת גדולה. עכשיו העיתון והאתר כותבים בהבלטה ובאובססיביות על 'פרשת רזי ברקאי'. בטח ממש הזדעזעו שם ממה שהוא שאל".

בתגובה לדברים גורם ב"ידיעות אחרונות" הביע פליאה על כך ש"דרוקר העדיף לתקוף את כלי התקשורת היחיד שהתייחס לאמירה הבעייתית שלו במקום להתנצל עליה. אפילו אריה מוסקונה התנצל על אמירתו האומללה ('יש בהצגה שחקנית ששווה הטרדה') ולא תקף את מי שציטט אותה", אמר אותו גורם לוואלה ברנז'ה והוסיף: "כשדרוקר כותב היום בפייסבוק שלו על פליטת הפה בעניין איבגי ומציין 'אני אומר את אותם דברים כבר שנים', למה הוא מתכוון? ששנים הוא מתייחס לעיתונאיות מתחרות בדרך מחפצנת? ששנים הוא מכיר את פרשת איבגי למרות שהיא נחשפה רק בימים האחרונים? ששנים הוא סבור שעיתונאיות שטועות בשגגה היו מעדיפות להיות מוטרדות מינית?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully