וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שנה חלפה, וסאגת דובר משרד הביטחון מסרבת להסתיים

11.2.2016 / 11:02

המתמודדים לראש אגף דוברות משרד הביטחון שעברו תהליכי מיון ארוכים ומתישים שהסתיימו בהקפאת המכרז ללא כל נימוק, קיבלו השבוע הודעה מפתיעה. וואלה ברנז'ה ממשיכה ללוות את הסאגה מאז 2013

שר הביטחון משה יעלון בטקס הענקת אות אביר איכות השלטון. 16 בדצמבר 2015.. דיאנה חננשווילי, משרד הביטחון
התפקיד שונמך. שר הביטחון בוגי יעלון/משרד הביטחון, דיאנה חננשווילי
לוואלה ברנז'ה נודע כי על השינויים בתפקיד ועצם קיום המרכז גילו המועמדים באמצעות ההודעה שנשלחה אליהם רק בתחילת השבוע

האם פארסת המכרז לתפקיד ראש אגף דוברות והסברה במשרד הביטחון, הגיעה אל קצה? בתחילת השבוע קיבלו המתמודדים למכרז שהוקפא לפני כשנה, הודעה לפיה הם יכולים לחדש את הגשת מועמדותם. אולם ההודעה הגיעה עבור מרביתם באיחור, ימים ספורים לפני המועד האחרון להגשת מועמדות ולאחר שכבר עברו תהליכי מיון ארוכים במכרז שהסתבך והוקפא במפתיע.

רק אתמול (רביעי) נסגר המכרז לתפקיד ראש אגף הדוברות במשרד שנפתח בנובמבר 2013, לאחר שהוקפא ונערכו בו מספר שינויים. במסגרת השינויים הגדרות התפקיד הונמכו והפכו מ"ראש אגף" ל"דובר משרד הביטחון". לוואלה ברנז'ה נודע כי על השינויים בתפקיד ועצם קיום המרכז גילו המועמדים באמצעות ההודעה שנשלחה אליהם רק בתחילת השבוע.

מההודעה שנשלחה על ידי ראש היחידה למכרזים באגף משאבי אנוש במשרד הביטחון, הבינו המועמדים שעליהם לשלוח שוב את הטפסים ולעבור שוב את התהליך הארוך של בחינות המיון, על אף שעברו אותו וגברו על עשרות מועמדים, לאחר שני סבבי מינויים ומרכזי הערכה.

"המכרז הקודם התנהל באופן חובבני ורשלני"

אחד המועמדים: "אחרי כל התהליך הארוך והמיונים, שכללו דינמיקה קבוצתית בין עשרות מועמדים שבה כולם חשופים, הם פוצצו את המכרז ולא הודיעו לנו כלום"

לפני יותר משנה ניגשו למכרז כ-60 מועמדים שצומצמו ל-16 ומהם היו אמורים להיבחר 8 לשלב הסופי בפני הוועדה לצורך בחירת ראש האגף. אולם כפי שפורסם לראשונה לפני כשנה בוואלה ברנז'ה, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') דן הראל החליט בפתאומיות לעצור את ההליכים.

"המכרז הקודם התנהל באופן חובבני ורשלני", אומר אחד המועמדים במכרז הקודם, "הם חשפו את כל המועמדים, כולל כאלו שעבדו במקומות אחרים ואחרי כל התהליך הארוך והמיונים, שכללו דינמיקה קבוצתית בין עשרות מועמדים שבה כולם חשופים, הם פוצצו את המכרז ולא הודיעו לנו כלום".

בינתיים, מאז שהחל ההליך הארוך מי ששימשה כממלאת מקום ראש אגף דוברות והסברה של משרד הביטחון היא אורנה שמחוני-עופר. כממלאת מקום משמשת שמחוני-עופר יותר משנתיים בתפקיד, שאף לדברי גורמים הגישה מועמדות לתפקיד.

מדוברות משרד הביטחון נמסר כי הנושא נמצא באחריות נציבות שירות המדינה. מנציבות שירות המדינה טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully