וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב נגד נדב בורנשטיין: הוא הומו; הומואים צריך לסקול

10.2.2016 / 17:43

מגיש "חי בלילה" נדב בורנשטיין הגיש תלונה במשטרה נגד רב שלטענתו קרא לסקול למוות הומואים: "לא רק אני, באופן אישי, שמרגיש שהרב קרא למאמיניו לרצוח אותי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדב בורנשטיין לאחר הגשת התלונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגיש "חי בלילה" נדב בורנשטיין הגיש הבוקר תלונה במשטרה נגד הרב איתן בגדדי, בעקבות מה שהוא מתאר כ"קריאתו של הרב לסקול למוות הומואים" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לדברי בורנשטיין, הדברים נאמרו בתגובה לשורה של פרסומים בתוכנית "חי בלילה" אודות אמירות פוגעניות של הרב בגדדי, במסגרת הדרשות שעורך ומעלה הרב לפייסבוק וליוטיוב.

בתוך כך שודרו ב"חי בלילה" התבטאויות של הרב לגבי נשים, בהן ציין כי נשים חולות בסרטן השד מכיוון שהן הולכות חשוף, שאין כזה דבר דיכאון שאחרי לידה ושאישה שהולכת עם גוי היא זונה.

בעקבות בתוכנית החל הרב לתקוף את בורנשטיין בדרשותיו. בשבוע שעבר כינה אותו בשמות גנאי ואילו השבוע עלה מדרגה כשכינה את בורנשטיין "המגיש ההומו שמצהיר קבל עם ועדה שהוא כופר בשם ובתורתו", לאחר מכן הוסיף: "גבר שהולך עם גבר, הומואים, זה המוות שלהם בסקילה, סוקלים אותו, מוות בסקילה שזה המוות החמור בתורה. זורקים אותו ממקום גבוה. לא מת הבן אדם - לוקחים אבן גדולה מגלגלים עליו עד שתרסק אותו לא מת הבן אדם עדיין כל העם באים רוגמים אותו באבנים את הבן אדם הזה".

"זה מסוג הדברים שחייבים להגיב עליהם", אמר היום בורנשטיין לוואלה ברנז'ה ביציאה מתחנת המשטרה. "לא רק אני, באופן אישי, מרגיש שהרב קרא למאמיניו לרצוח אותי. אנחנו פחות משנה אחרי הרצח במצעד הגאווה בירושלים. יכול להיות שבבית יושב בחור צעיר או בחורה רואים רב שאומר שהומואים המוות שלהם זה בסקילה שצריך להרוג. אני חושב שהמשטרה חייבת להתערב ולו רק בשביל שבפעם הבאה הרב הזה או כל רב אחר שמתיימר לפרשן את התורה יחשבו פעמיים לפני שהם מתבטאים בצורה כל כך מסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully