וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע סילקה עורכת כלכליסט בצעקות את עורך ידיעות אחרונות?

16.2.2016 / 15:31

אחרי הפוסטים הרגשניים: סדקים ראשונים באידיליה בבית ידיעות אחרונות שבראשל"צ לאחר שעובדים רבים, בעיקר מכלכליסט, גילו כי הם יאלצו להצטופף בשטח קטן, לעומת החדר המושקע והרחב במיוחד של רון ירון. וואלה ברנז'ה טיקר חדשות

רון ירון. אביגיל עוזי,
שטח הפקר. רון ירון/אביגיל עוזי

ביום חמישי הגיעו אנשי ידיעות אחרונות לבניין החדש בראשון לציון. את המעבר מבית ידיעות המיתולוגי בתל אביב ליוו לא מעט פוסטים ותמונות של עיתונאים, כולל פרידה ארוכה וסנטימנטלית של עורך העיתון רון ירון. אבל בבית החדש, כמו שלא מעט עיתונאים בחרו לקרוא לו, היו לא מעט עובדים מתוסכלים שהתרגשו קצת פחות מהמעבר.

עובדי כלכליסט, שעברו למבנה החדש עוד לפני שאר עובדי ידיעות אחרונות, גילו כי השטח שהוקצה להם קטן באופן משמעותי מזה שקיבלו יתר זרועות הקבוצה. גם החדרים של העורכת העיתון הכלכלי גלית חמי ושל המייסד ומו"ל העיתון יואל אסתרון, קטנים ביחס לאלו של העורכים בקבוצה, בוודאי ביחס לחדר רחב הידיים עם רצפת הפרקט של רון ירון.

לוואלה ברנז'ה נודע כי ביום חמישי פרצה בבניין דרמה גדולה כאשר חמי זעמה וכאשר ירון ניסה לפייסה, היא צעקה עליו וגרשה אותו מחדרה. צעקותיה, כך על פי גורמים ששהו באותה עת במסדרון, נשמעו היטב והגיעו גם אל אוזניהם של שאר העובדים המתוסכלים גם הם בעקבות תנאי העבודה החדשים. לטענת גורם שנכח במקום, חמי טענה בפניו כי גנב שטח ששייך לעובדים ודרשה להגדיל את השטח שקיבלו עובדי כלכליסט.

חדרו של ירון, כך על פי גורמים בעיתון, הוא בגודל של חצי מהשטח שקיבלה מערכת כלכליסט. לוואלה ברנז'ה הגיעו לא מעט תלונות של עובדי העיתון הכלכלי אשר נאלצים להצטופף ומתלוננים על חוסר נוחות וכך גם גם עובדי דסק החדשות של ידיעות אחרונות. העובדים מתלוננים על התנאים ומותחים על מה שהם מגדירים כחלוקה לא צודקת של ירון שדאג לחדר רחב ידיים גם לסגניתו הדס להב.

בתוך כך, בעקבות מעברה של רוב הקבוצה לראשון לציון החלו ועדי העיתונאים לרכז את תלונות עובדי הקבוצה. זאת, במקביל למשא ומתן על ההסכם הקיבוצי וה"קדם פעימה שנייה" לפרישת עובדים בתנאים משופרים.

עורכת כלכליסט גלית חמי בחרה שלא להגיב לדברים. טרם התקבלה תגובתו של רון ירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully