וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

18.2.2016 / 16:01

עורך מדור הדעות באתר גלובס עובר לחדשות 2 • תזוזות ושינויים במערכת "ערב טוב עם גיא פינס" • דובר חדש לתחנה החרדית "קול חי" • ומפיק החדשות ב-i24news לוקח מנוחה

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

נדב נוימן עורך מדור הדעות באתר גלובס עוזב לטובת מהדורת "חדשות הלילה" של חברת חדשות 2. נוימן שישמש כעורך המשנה של מהדורת הלילה, נפרד מגלובס לאחר כארבע שנים, שבהן שימש גם כאחד מעורכי האתר של העיתון הכלכלי. הוא צפוי להיכנס לתפקידו בעוד כחודש.

תזוזות ושינויים במערכת "ערב טוב עם גיא פינס": נעם קסל עוזבת את דסק החוץ של pplus לאחר כשנה וחצי, לטובת תפקיד עורכת דסק החוץ בתוכנית הבידור בערוץ 10. רון אליאס, המשמש כראש דסק טלוויזיה וקולנוע בתוכנית של גיא פינס, החל לשמש גם כעורך המשנה של תוכנית המגזין בערוץ הסרטים "שובר קופות" בהגשת לירון ויצמן. אליאס שהצטרף למערכת גיא פינס לפני כארבע שנים, היה בעבר חלק מצוות תוכנית הריאליטי "הישרדות".

תזוזות גם בתחנת הרדיו החרדית "קול חי": מירי שם-עד, ששימשה תחקירנית ב"העולם הבוקר" של זכיינית ערוץ 2 רשת, מונתה לעורכת תוכנית הבוקר של הטאלנט החדש בתחנה, מוטי לביא. מי שידברר את שם-עד, לביא ובכלל את התחנה כולה הוא בצלאל קאהן, מנהל התוכנית בשנה וחצי האחרונות. קאהן ישמש כדובר בנוסף לתפקידו כמנהל התוכניות, לבקשת המנכ"ל אבי רוזן שהחליט להיפרד ממשרד יחסי הציבור החיצוני.

אחרי הפרישה של המגישה לוסי אהריש, גם מפיק החדשות של i24news אושר עץ חיים, נפרד מהערוץ לאחר כשנתיים וחצי. הוא הצטרף לערוץ הבילאומי עם הקמתו, ובתפקידו האחרון שימש כמפיק חדר חדשות ואחראי על המהדורות באנגלית ובערבית. לפני שהצטרף ל-i24news, הוא שימש
כמפיק רצועת הבוקר של זכיינית ערוץ 2 רשת והתוכנית "מועדון המבקרים". עץ חיים: "הערוץ תמיד יהיה עבורי בית. אני עוזב בכיף ובחיוך, כדי לנוח מעט מעשיית חדשות, להתאפס ולהרגיע את הנפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully