וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אלקין נגד "ארץ נהדרת": "מערכון נורא בזמן שמשפחות יושבות שבעה"

19.2.2016 / 11:26

השר זאב אלקין התלונן ליו"ר הרשות השנייה נגד המערכון שעסק בנושא תאונות הדרכים, בשבוע שבו אירעה תאונת האוטובוס הקטלנית: "בושה". הרשות: "טרם הגיעה פנייה רשמית, אולם הטענות ייבדקו". הפקת התוכנית: "זה תפקידה של סאטירה וזו דרכנו למחות"

זאב אלקין,. ראובן קסטרו, ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
זאב אלקין ואוה מדז'יבוז'/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, ניב אהרונסון
הפקת ארץ נהדרת: "אנו מקווים שהשר ימצא זמן לפנות בתלונה דומה גם לחבריו השרים שתפקידם הוא לטפל בנושא הכאוב הזה"

שר הקליטה זאב אלקין זועם על מערכון תאונת הדרכים ששודר בתוכנית "ארץ נהדרת". אתמול (חמישי) לאחר שידור התוכנית פנה אלקין ליו"ר הרשות אוה מדז'יבוז' והתלונן על כך כי בזמן שמשפחות הרוגי תאונת האוטובוס הקטלנית יושבות שבעה, ב"ארץ נהדרת" בוחרים לשדר מערכון ולצחוק על הנושא.

במערכון שעורר את זעמו של השר אלקין, מופיעות הדמויות של השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שר התחבורה ישראל כ"ץ ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך. השלושה שלא מצליחים למצוא פתרון לקטל בדרכים, מציעים לקבוע יום זיכרון להרוגי התאונות.

בתום התוכנית, לאחר שפנה ליו"ר הרשות אוה מדז'יבוז', מיהר אלקין לצייץ בחשבון הטוויטר שלו, ולעדכן: "פניתי הערב ליו"ר מועצת הרשות השנייה בתלונה על המערכון הנורא של 'ארץ נהדרת' על התאונה הקשה השבוע, בזמן שהמשפחות יושבות שבעה על מתיהן. בושה".

אלא שלרשות השנייה לא הגיעה תלונה: "טרם התקבלה ברשות השנייה פנייה רשמית מטעם השר אלקין. הגורמים המקצועיים המוסמכים ברשות השנייה יבחנו את הקטע המדובר וינקטו צעדים מול הזכיינית במידת הצורך".

מהפקת "ארץ נהדרת" נמסר: "לידיעת כבוד השר, לא רק הערב, בכל יום נתון יושבת משפחה בישראל שבעה על הרוג בתאונת דרכים, וזו בדיוק הייתה מטרת המערכון: לזעזע ולנפץ את חומת האדישות מול הקטל הבלתי פוסק בדרכים. זה תפקידה של סאטירה וזו דרכנו למחות. אנו מקווים שהשר ימצא זמן לפנות בתלונה דומה גם לחבריו השרים שתפקידם הוא לטפל בנושא הכאוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully