וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה צפוי: תדחה הקמת התאגיד השידור הציבורי

23.2.2016 / 13:45

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, בפגישה שהתקיימה לפני כחודש בין אנשי התאגיד למנכ"ל משרד התקשורת הועלתה האפשרות לדחייה לתקופת ביניים של עד כשנה. כעת מתכוון משרד התקשורת להגיש הצעת חוק לדחיית פירוק רשות השידור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובדי רשות השידור נגד הפירוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרד התקשורת מגבש הצעת חוק ממשלתית לדחיית הקמת תאגיד השידור הציבורי לתקופה של כחצי שנה, עם אפשרות להעניק לרה"מ ושר התקשורת בנימין נתניהו אפשרות לדחות את הקמת התאגיד בחצי שנה נוספת.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, האפשרות של דחייה לתקופת ביניים של עד כשנה עלתה בפגישה שהתקיימה לפני כחודש בין אנשי התאגיד בהם המנכ"ל הזמני אלדד קובלנץ לבין מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר.

יום תחילת פעילות התאגיד נקבע ל-31 במרץ, אולם הוא אינו ערוך לשידורי רדיו וטלוויזיה, הן מבחינת מיקום, כוח אדם ותכנים. קובלנץ עצמו חזר ואמר בחודשים האחרונים כי התאגיד לא יוכל להתחיל את השידור ביום שנקבע בחוק. לקריאה לדחות את פירוק רשות השידור הצטרפו גם חברי כנסת ואגודת העיתונאים בתל אביב שאף עתרה לבג"ץ בנושא.

גם בפגישה שהתקיימה בין ההסתדרות, משרד התקשורת והתאגיד בנוגע לגיוס אנשי הרשות לתאגיד, הציעו יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל ואלדד קובלנץ לדחות את מועד ההקמה.

בעקבות הכוונה לדחות את תחילת פעילות התאגיד, הודיע יו"ר סיעת מרצ ח"כ אילן גלאון על כוונתו לשוב ולהעלות את הצעת החוק שלו לביטול הרפורמה במתכונתה הנוכחית, וחזרה אל הרפורמה הקודמת. "הממשלה לא יכולה להיכשל שוב ושוב, ופעם אחר פעם ולבקש צ'אנס נוסף", אמר, "כל המהלך מתחילתו היה חסר אחריות, גחמני, בזבזני ומושחת. על שר התקשורת להתנצל בפני הציבור ועובדי רשות השידור, ולהודיע כי ההרפתקה ההזויה של פירוק השידור הציבורי הגיע אל קצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully