וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לגל"צ עוצרים למתקפה: אראל סג"ל נגד נורית קנטי

23.2.2016 / 15:33

לאחר שהוחלט כי סג"ל לא יקבל את התוכנית החדשה בגלי צה"ל על חשבון "מה בוער", הוא תוקף ב"גלי ישראל" את עורכת התוכנית: "בושה וחרפה. השתן עלה לה לראש". קנטי: "אמנם אני כולה עורכת ברדיו, אך סג"ל מצא לנכון להקדיש לי חלק ניכר מתוכניתו"

צלמים זמניים מורשים

גזרת סג"ל ו"מה בוער" ממשיכה לעורר סערה, גם לאחר שהוחלט שלא לקצר את תוכניתו של רזי ברקאי לטובת התוכנית החדשה של סג"ל. הבוקר (שני) התייחס סג"ל, שעדיין משדר ברדיו "גלי ישראל", לציוץ של קנטי נגד מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך. קנטי שיתפה את הידיעה שפורסמה בוואלה! NEWS שבה הובאה התייחסותו של המפכ"ל להשוואה שערך ברקאי בין תחושות המשפחות השכולות לתחושות משפחות המחבלים, והוסיפה הערה: "כשהמפכ"ל שומע רדיו במקום לתפוס גנבים".

סג"ל התקשה להתעלם מהציוץ של קנטי בתוכניתו "לא סותם ת'פה", ולאחר שציין כי קנטי התנגדה לצירופו לגלי צה"ל, אמר: "כולה עורכת של תכנית רדיו שמה זה השתן עלה לה לראש, יוצא לה מהעיניים ומהאוזניים. היא מדברת נגד המפכ"ל, נגד גיבור ישראל, נגד מי שהיה איש שב"כ שעצר מחבלים ומדבר בפני הורים שכולים. והיא מציבה את המפכ"ל מולה ומול רזי ברקאי".

קנטי: "כולה עורכת אך סג"ל הקדיש לה זמן בתוכניתו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורית קנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתקפה של סג"ל בשידור כללה גם את גלי צה"ל והוא הוסיף כי "הגברת היא לא כמוני, אני עדיין לא בשירות תחנה צבאית. אני עדיין לא תחת אחריות. היא עורכת בתחנה צבאית והיא מדברת ככה על המפכ"ל של המשטרה. בושה וחרפה".

בתגובה לדברים אמרה קנטי: "אמנם אני כולה עורכת תוכנית רדיו, אך אראל סג"ל מצא לנכון להקדיש לי חלק ניכר מתכניתו. זה כנראה משום שהוא מאזין למה בוער ומן הסתם ימשיך להאזין בקשב רב בכל יום בין 9 ל-11".

קנטי הוסיפה כי "מעולם לא התנגדתי לצירופו של סגל לתחנה. זו המצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully