וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף צפור מונה למנהל קריאטיבי של מחלקת הדרמה בערוץ 10

24.2.2016 / 12:51

היוצר והתסריטאי אסף צפור מצטרף לערוץ 10 וישמש כמנהל קריאטיבי של מחלקת הדרמה. הוא יצטרף למור טרגר שתמשיך לרכז את תחום הדרמה בערוץ

אסף ציפור. שרון ברקת
אסף ציפור/שרון ברקת

היוצר והתסריטאי אסף צפור מצטרף לערוץ 10 וישמש כמנהל קריאטיבי של מחלקת הדרמה - כך מודיע היום הערוץ. הוא ייכנס לתפקיד במרץ הקרוב ויצטרף למור טרגר שתמשיך לרכז את התחום.

צפור יצר, כתב וערך רבות מהסדרות המצליחות של הטלוויזיה הישראלית לאורך השנים, בניהן "החמישייה הקאמרית", אותה יצר יחד עם איתן צור וסדרת הדרמה "הבורגנים". אסף היה בין כותבי הסדרה "בטיפול". הוא כתב את הדמות אותה שיחקה גילה אלמגור. בעיבוד האמריקאי שיחקה את הדמות דיאן ווסט שגם זכתה באמי על התפקיד. כעורך תסריט הוא חתום על סדרות כמו "פולישוק" ועל סרטי קולנוע, ביניהם "עג'מי" שהיה מועמד לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר ו "איה" שהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר.

אסף צפור פרסם שני ספרי פרוזה והוא מכהן כראש מגמת תסריטאות בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב. התפקיד שאותו ימלא הוא חדש ולא היה קיים בערוץ. לפני יותר משלוש שנים שימש גל זייד בתפקיד דומה.

זיוית דוידוביץ, סמנכ"לית תכניות והפקה בערוץ 10: "אנו שמחים על הצטרפותו של אסף למחלקת הדרמה בערוץ. יחד נמשיך להרחיב את העשייה הפורייה ביצירה המקומית ונייצר תכנים איכותיים ומבדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully