וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע טוב אירופה

וואלה ברנז'ה

26.2.2016 / 11:07

ענק הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה חוגג באירופה: I CAN DO THAT יושק במהלך סוף השבוע בגרמניה ו"לעוף על המיליון" של ערוץ 10 מופק ומצולם עבור בלגיה וצרפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
I CAN DO THAT/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף שבוע טוב לענק הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה. שתי הפקות של חברת ארמוזה פורמטס מצטלמות בסוף השבוע באירופה ועולות לשידור בגרמניה.

במהלך סוף השבוע תשודר עונה ראשונה של I CAN DO THAT בפריים טיים ב-ZDF, הערוץ המוביל בגרמניה. לכבוד ההשקה פולריון ודר, המעצב העולמי של דה וויס, עיצב את האולפן ובערוץ מצפים לנתוני צפייה של כ-4 מיליון צופים. הפורמט המחדש של ארמוזה שודר עד כה באיטליה, פורטוגל, רומניה, קרואטיה, פינלנד, אלבניה ורוסיה ובקרוב יעלה גם בהולנד.

במקביל, מצטלם בבלגיה במהלך סוף השבוע הפורמט של ערוץ 10 ויולי-אוגוסט הפקות "לעוף על המיליון", המשודר גם בישראל. מדובר באחד הפורמטים המצליחים המופץ על ידי ארמוזה. בינתיים שודרו יותר מ-2500 פרקים ברחבי העולם, כולל בסין ובתאילנד. הצילומים בבלגיה מיועדים גם עבור צרפת.

ההפקה הכפולה של "לעוף על המיליון" כוללת צילומים של שני מנחים ושני סטים של מתמודדים. בסך הכל הזמינו צרפת ובלגיה 40 פרקים בעונה, כאשר המפיק הצרפתי אף רכש מערוץ 10 את התפאורה הישראלית. השידורים צפויים להתחיל בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully