וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למנה ראשונה: ערוץ האוכל המשודרג

28.2.2016 / 10:34

זכיינית ערוץ 2 רשת תשיק היום את "יאמיז TV" באתר האינטרנט במקביל להשקת העונה השנייה של הריאליטי "משחקי השף". השקת הערוץ שיכלול גם תוכנית שהופקה במיוחד - במסגרת הרחבת היקף פעילות האתר

משחקי השף. אוהד רומנו, מערכת וואלה! NEWS
"משחקי השף"/מערכת וואלה! NEWS, אוהד רומנו

זכיינית ערוץ 2 רשת תשיק היום (ראשון) את ערוץ האוכל המשודרג "יאמיז TV", במקביל להשקת העונה השנייה של הריאליטי "משחקי השף".

ערוץ האוכל המשודרג יושק במסגרת הרחבת היקף הפעילות של האתר. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לצורך הרחבת הפעילות לאחר הצטרפות דובב גולדשטיין לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל ברשת, גויסה נועה תמיר לתפקיד העורכת הראשית של האתר. תמיר עברה לרשת לאחר שמונה שנים באתר mako מבית קשת.

"יאמיז" הושקה על ידי רשת לפני כשנתיים, ופעלה כרשת חברתית בתחום האוכל והקולינריה עם מתכונים ומתכוני וידאו שהועלו על ידי קהילת ה-foodies בישראל. לצורך הרחבת הערוץ והוספת תכני וידאו חדשים, גויסו עשרות בלוגרים ומובילי דעה המתמחים בקולינריה והופקה תוכנית יומית בשם "מבזק אוכל".

דובב גולדשטיין, סמנכ"ל הדיגיטל של רשת מסר: "עולם האוכל הינו אחד מתחומי העניין המעסיקים את כולנו, לא רק בזמן שידור תוכניות דגל כדוגמת 'משחקי השף' ו'מהפיכה במטבח'. לכן בחרנו להקים מחדש את 'יאמיז' כעולם תוכן עשיר הכולל ערוץ TV ואתר המכיל תכנים עשירים ועדכניים שיענה על צרכיהם של את כל מי שאוהבים לאכול, לבשל ולבלות. אני מעריך כי המהלך החדש יגדיל את הצפייה בתכנים של האתר בשיעורים גבוהים במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully