וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ: הסתיימה השעייתו של הבכיר בתחנה

1.3.2016 / 16:38

בתום שיחה עם קצין חינוך ראשי הוחלט להחזיר את העיתונאי הבכיר, אזרח עובד צה"ל, שהושעה בשל תלונות על הטרדות מיניות מילוליות. גלי צה"ל: "הוחלט כי לאור הממצאים והבדיקה שנערכה אין מקום להשעייתו"

בית גלי צה"ל ביפו. ניב אהרונסון
בית גלי צה"ל ביפו/ניב אהרונסון

העיתונאי הבכיר מגלי צה"ל שהושעה בתחילת השבוע בעקבות תלונות על הטרדות מיניות מילוליות, יחזור לתפקידו בתחנה הצבאית והבדיקה בעניינו הסתיימה מבלי שנמצא בסיס לטענות נגדו.

לפני מספר שבועות התלוננו שתי חיילות נגד העיתונאי, אזרח עובד צה"ל, וטענו כי השמיע באוזניהן הערות בעלות אופי מיני. הוא נקרא לשיחת הבהרה עם מפקד התחנה ירון דקל. בתחילת השבוע הושעה העיתונאי, המחזיק בתפקיד בכיר בעקבות התערבותו של ראש אכ"א האלוף חגי טופלנסקי. זאת, לאחר שהועבר דיווח ליועצת הרמטכ"ל לענייני נשים ומגדר תא"ל רחל טבת-ויזל.

במסגרת בדיקת הטענות נגד העיתונאי ולאחר שיחת בירור שערך עמו קצין חינוך ראשי תא"ל אבנר פז צוק, הוחלט להחזירו לתפקידו בתחנה הצבאית ולסגור את הטיפול בפרשה.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "לאחר בירור שערך היום קצין חינוך ראשי תא"ל אבנר פז צוק, הוחלט כי לאור הממצאים והבדיקה שנערכה אין מקום להשעייתו של אזרח עובד צה"ל והטיפול בנושא הסתיים. נבהיר כי מדי מספר שבועות מפקד התחנה עורך יחד עם נציגת היועל"ן בתחנה, שיחות חתך תקופתיות עם חיילות התחנה וזאת כדי לשמוע מהן לגבי תחושותיהן בתחנה בנושא הטרדות מילוליות או פיזיות. מפקד התחנה מגלה אפס סובלנות להטרדות באשר הן וימשיך לפעול כדי להבטיח סביבת שירות צבאי ועבודה מכבדות".

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully