וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל סג"ל: "בדיחה סרת טעם אבל לא מתכוון להתנצל"

וואלה ברנז'ה

3.3.2016 / 11:52

סג"ל, בקרוב מגיש בגלי צה"ל, התראיין לתוכנית של ירון דקל ועמית סגל בעקבות סערת ח"כ סתיו שפיר, וטען: "הניסיון להפוך את הבדיחה להטרדה מינית נועד לסתום לערוץ ולי את הפה"

יח"צ - חד פעמי

העיתונאי אראל סג"ל ששוב עומד במרכזה של סערה, הגיב הבוקר בגלי צה"ל להחלטת מועצת הכבלים והלוויין לפתוח בהפרה נגד ערוץ 20, בעקבות הלעג לח"כ סתיו שפיר: "הניסיון להפוך את הבדיחה להטרדה מינית נועד לסתום לערוץ ולי את הפה".

סג"ל, בקרוב מגיש בגלי צה"ל ומנחה תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" בערוץ 20 (מורשת), חיקה את ח"כ שפיר ואמר: "אני רוצה להיות חופשי ולרכוב על אופניים בלי כיסא". בעקבות ההתבטאות, ח"כ קסניה סבטלובה הגישה אתמול (רביעי) תלונה על הטרדה מינית למועצת הכבלים והלוויין, שפתחה בהליך הפרה נגד הערוץ.

"הדבר שהכי מבאס אותי הוא שהבן הבכור שלי אמר לי: 'אבא, אני לא מבין למה הייתה צריך לספר את הבדיחה הזו', ושחברים שלי נאלצו להגן על בדיחה טפשית וסרת טעם", אמר סג"ל בראיון לתוכנית של ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל.

על אף שהודה שהבדיחה סרת טעם סג"ל הבהיר כי אינו מתכוון לתנצל: "העניין המהותי שבגללו אי אפשר להתנצל, הוא מהות חופש הביטוי, שנועד לכולם ונועד להגן על הקצוות הקשים ולא על דברים שכולם מסכימים איתם".

סג"ל הוסיף כי בתוכניות אחרות, בהן תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", נעשה שימוש בבדיחות עם קונוטציה מינית בחיקויים של חברות כנסת ובכל זאת הן עוברות ללא סערה.

"לא הייתה כוונה להטרדה מינית", הוא הוסיף, "יש פה ניסיון לקחת משפט ולסתום לערוץ ולי את הפה. היום מתעסקים בבדיחה גסה ומחר יגידו לי שאני לא יכול לדבר על עלייה להר הבית. כשערוץ 20 מבקר את הנשיא זו הסתה וכשעיתון הארץ מבקר את הנשיא זו ביקורת. הניסיון להפוך בדיחה לא מוצלחת או כן מוצלחת להטרדה מינית, פוגעת לא רק במוטרדות מינית אלא גם בחופש הביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully