וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת סג"ל וח"כ שפיר: שווי חשיפה של 2 מיליון שקלים

וואלה ברנז'ה

3.3.2016 / 10:00

בדיקת יפעת מחקרי מדיה מגלה כי החיקוי של אראל סג"ל, שגרר פתיחת הליך הפרה מצד מועצת הכבלים והלוויין, זכה ל-72 אייטמים בתקשורת ו-1800 פוסטים ברשתות החברתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אראל סג"ל מחקה את ח"כ סתיו שפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום הליך הפרה נגד ערוץ 20 בעקבות סערת אראל וח"כ סתיו שפיר, עלול הערוץ לספוג קנס כספי. ואולם, עד שזה יקרה הערוץ זכה לשווי חשיפה המוערך בשווי של כ-2 מיליון שקלים.

הסערה התורנית סביב ערוץ 20 פרצה הפעם לאחר שסג"ל חיקה את ח"כ שפיר בתוכניתו "הפטריוטים", ואמר בין היתר: "אני רוצה להיות חופשי ולרכוב על אופניים בלי מושב". בעקבות ההתבטאות, ח"כ קסניה סבטלובה הגישה תלונה על הטרדה מינית למועצת הכבלים והלוויין, שפתחה בהליך הפרה.

יפעת מחקרי מדיה בחנה את היקף ושווי הסיקור התקשורתי של ערוץ 20 במסגרת הסערה ומצאה כי הערוץ זכה לסיקור נרחב, שהורכב מ-72 אייטמים בתקשורת המערכתית. בנוסף, 1800 פוסטים ושיחות ברשתות החברתיות עסקו בנושא.

עוד עולה מהבדיקה כי הסיקור התקשורתי כלל 36 כתבות באתרי החדשות באינטרנט, 24 אייטמים ברדיו, 7 בטלוויזיה ו-5 כתבות בעיתונות המודפסת. בסך הכל הפרשה סוקרה במרבית במות התקשורת המרכזיות בישראל, והגיעה לחשיפה כוללת של מיליוני צרכני תקשורת.

שחר גור, מנהל יפעת מחקרי מדיה, מסביר: "שווי חשיפה של שני מיליון שקלים הוא גבוה עבור אירוע נקודתי שלא היה בראש סדר היום התקשורתי. לשם המחשה, בקמפיין צרכני נדרשים בדרך כלל כשבועיים על מנת לייצר חשיפה בסדר גודל כזה. ערוץ 20 היה מעורב בחודשים האחרונים בשרשרת של פרשות שנויות במחלוקת והסתכסך פומבית, בין היתר, עם ערוץ 2, נשיא המדינה והתנועה הרפורמית. פרשות אלה, על אף הביקורת התקשורתית כלפי הערוץ, מספקות עבורו חשיפה נרחבת, החשובה לגוף תקשורת חדש יחסית שעדיין אינו מוכר בכל בית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully