וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופסים טראמפ: "אולי זה לא יהיה טוב לאמריקה, אבל זה טוב בטירוף עבור CBS"

6.3.2016 / 14:24

יו"ר ומנכ"ל רשת CBS לס מונבס אמר בהתבטאות נדירה את מה שכולם יודעים: התקשורת בארה"ב אוהבת את דונלד טראמפ ונותנת לו יותר זמן מסך - בעיקר כי הוא טוב לעסקים

דונלד טראמפ. GettyImages
דונלד טראמפ/GettyImages
כבר זמן רב מתריעים מבקרי התקשורת שהרשתות הגדולות מתנהגות ברכות יתרה כלפי המועמד ואיל ההון, אשר ידוע כמי שאין לו כל בעיה לעלוב במנחה או מגיש בשידור חי

קיימת סיבה די אינטואיטיבית לכך שדונלד טראמפ קיבל יותר זמן מסך במהלך כמעט בכל העימותים של המתמודדים לראשות המפלגה הרפובליקאית, או לכך שהוא יכול פשוט להרים טלפון למערכות תכניות כמו "הלייט-נייט שואו" או "The View", כפי שכבר עשה, ולהחליט שהוא עולה לשידור - ובאופן כללי לנהוג מול כלי התקשורת האמריקאים לעשות ככל העולה על רוחו. התקשורת אוהבת את טראמפ והוא טוב לה לעסקים, זה ברור, אבל אף בכיר ברשתות התקשורת לא הודה בזה. עד עכשיו.

יו"ר ומנכ"ל רשת CBS, לס מונבס, נאם בשבוע שעבר בכנס בנושא טכנולוגיה - אולם ציטוט שלו בנושא סיקור המירוץ לנשיאות ארצות הברית היה זה שסיפק משם את הכותרות. לדברי מונבס, דונלד טראמפ בעל הלשון חסרת המעצורים הוא "ממש טוב עבור הרשת" והיא "מגלגלת כספים" בזכות הופעותיו המגיעות לעיתים למחוזות פרועים ולא צפויים.

מונבס אמר את הדברים במהלך נאום בכנס "מורגן סטנלי" לטכנולוגיה, מדיה וטלקום שנערך בסן פרנסיסקו. מדבריו מגזין הוליווד ריפורטר. "מעולם לא ראיתי דבר כזה, וזו הולכת להיות שנה טובה מאוד עבורנו", אמר באירוע. "סליחה, זה דבר נורא להגיד - אבל אל תפסיק דונלד! תמשיך".

מכירות משבצות הפרסום של CBS היו חזקות במיוחד בעונת השידורים האחרונה, וזאת בשל מערכת הבחירות שמרתקת את האמריקאים אל המסך. "אולי זה לא יהיה טוב לאמריקה, אבל זה טוב בטירוף עבור CBS", הוסיף מונבס על המירוץ לנשיאות. "הכסף מתגלגל, וזה בסף הכל די מהנה".

בתוך מעגלי התקשורת בארצות הברית כבר זמן רב מתריעים מבקרי התקשורת שהרשתות הגדולות מתנהגות ברכות יתרה כלפי המועמד ואיל ההון, אשר ידוע כמי שאין לו כל בעיה לעלוב במנחה או מגיש בשידור חי, או לאיים על כתבים שיכניס אותם לרשימה שחורה בעקבות סיקור שלילי. כעת, אחרי שג'ון אוליבר מרשת HBO הקדיש לו תכנית לא מחמיאה והזמין אותו להגיש נגדו תביעה - ייתכן והמצב ישתנה.

דבריו של מנכ"ל ונשיא CBS אולי מפתיעים בכמה שהם מפורשים, אבל הם מגובים במספרים ונכונים גם לגבי הרשתות האחרות. CNN ורשת פוקס כבר שברו את שיאי הרייטינג של עימותי מערכות הבחירות, והרייטינג שזוכה לו דונאלנד טראמפ על המסך ריסק מזמן את זה שזכה לו מיט רומני, לא מזמן, בשנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully