וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השר ירון מזוז: "כל מטרתו של רשף הייתה לבדר את צופיו"

8.3.2016 / 15:47

מזוז, שהתראיין לתכניתו של רפי רשף על הביקור שקיים בבית תא"ל בוכריס, שלח מכתב ליו"ר מועצת הרשות השניה, ובו קבל על היחס לו זכה בראיון. "מר רשף היה מעוניין להטריד אותי", כתב

יח"צ - חד פעמי

ירון מזוז נגד רפי רשף, סיבוב שני: סגן השר מהליכוד, שהתראיין אתמול לתכנית "חמש עם רפי רשף" בנוגע לביקור שקיים בביתו של תת אלוף אופק בוכריס, החשוד בחמישה מקרי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום, שיגר הבוקר (שלישי) מכתב ליו"ר מועצת הרשות השניה, אוה מדז'יבוז', ובו הוא קובל על היחס לו זכה בראיון הלא שגרתי, שזכה למאות אלפי צפיות ברשתות החברתיות.

במכתב, שעותק ממנו הגיע לידי וואלה!NEWS, כותב מזוז: "הביקור נערך לאחר שחשתי חובה לחזק את ידיו של קצין מוערך, גיבור ישראל אשר נפצע בקרב על הגנת המולדת, קצין בעל צל"ש הרמטכ"ל שנמצא תחת מתקפה ציבורית קשה מאוד טרם הובהרו או נחקרו לעומק העובדות להאשמות שנגדו. הביקור נערך, ללא כל קשר לשאלה האם נעשו הדברים אם לאו שכן זה ייבדק על ידי רשויות החוק המוסמכות עליהן אני סומך, אלא כאקט אנושי של איש ציבור כלפי חייל ומפקד של צבא ההגנה לישראל בשעתו הקשה".

לדברי סגן השר, "לתומי, האמנתי כי מר רשף ומערכת התכנית מבקשים לדעת את הסיבות שגרמו לי לבקרו. לא רק שלא התנגדתי, אלא האמנתי ועודני מאמין שהייתה זו חובתו העיתונאית של מר רשף לבדוק את הסיבות שהביאו לי לבקר כנבחר ציבור את תא"ל בוכריס. לצערי, במקום לבדוק את העובדות כמצופה מעיתונאי ותיק כמוהו, כל מטרתו של רשף הייתה לברוח לטפל ולשולי, כל זאת כדי לבדר את צופיו. מר רשף כלל לא היה מעוניין בסיבות לביקורי כפי שבאו לידי ביטוי בראיון אלא כנראה להטריד אותי ולהציגני באור שלילי כלפי הציבור".

את מכתבו מסיים מזוז בבקשה ממדז'יבוז' "לבדוק האם לא נפל פגם אתי ומקצועי בהתנהלות מערכת '5 עם רפי רשף', ואבקש להביא לידיעת עורכי הרשות השנייה את עמדתי האמתית והברורה בנושא", והוסיף: "מערכת עיתונאית המבקשת את אמון הצופים בה חייבת לדעת להיות אמינה ולכבד את צופיה בראיונות אותם היא מקיימת ולבקש תמונה אמתית ומלאה בכל ראיון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שהעביר סגן השר ירון מזוז ליו"ר מועצת הרשות השניה, אוה מדז'יבוז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון ששודר אמש שאל רשף את מזוז כמה פעמים מה הרקע להיכרות שלו עם בוכריס, אולם סגן השר סירב להשיב על השאלה ואמר: "אני הייתי רוצה להשיב לגופו של עניין, ולא אם אני מכיר או לא". רשף אמר למזוז כי השאלה רלוונטית כדי להבין את מידת ההיכרות של השניים, ומזוז השיב לו: "תיגש לעניין ואני אעשה על השאלות".

רשף אמר למזוז: "אני אגיע לגופו של עניין, בכל זאת מסקרן איך מתאמים פגישה כזו ואני לא מצליח להבין מה הרגישות להשיב על זה (...) אתה באמת מקשה עלי, מה נכון לשאול אותך, תעזור לי?", ומזוז ענה לו: "תשאל שאלות, הייתי בכלי תקשורת שונים בבוקר, ושאלו אותי שאלות מה אתה חושב לגבי החיילת ושאלות אחרות, ואתה לוקח את הסיפור לכיוונים אחרים, מה היה ומה אכלו ומה שתו".

טרם התקבלה תגובת הרשות השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully