וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפריט של קשת: שי חי ופחמימות

13.3.2016 / 16:02

אחרי רעידת האדמה, בזכיינית ערוץ 2 מחפשים את הדרך להגיע בשלום לגמר הגדול עם מינימום נזקים כלכליים ותדמיתיים, רגע לפני שהמותג עובר לרשת. בתכנון: שי חי חוזר במתכונת אחרת, ו"בייק אוף" תנסה להשכיח את הנטישה הצורבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התוכנית האחרונה של "האח הגדול" זכתה לרייטינג גבוה של כ-37%, אבל כרגע לקברניטי קשת ברור שהסערה התקשורתית סביב העזיבה הפתאומית של חלק ממשתתפי התוכנית עשויה להפוך את ההישג אמש לשיא שלא ישוחזר.

על זכיינית ערוץ 2 קשת עבר סופ"ש סוער, וגם כעת מתקיימת חוסר בהירות בנוגע להתמודדות עם הפרישה המפתיעה של שי חי מהתוכנית, שגרר אחריו גם את המתמודדים טניה גרבר ואיציק קרסנטי. בימים הקרובים אמורים בקשת להחליט איך להציל את העונה השביעית של הריאליטי, במיוחד כאשר מדובר בעונה הלפני אחרונה שתשודר בקשת, לפני המעבר הצפוי של המותג לזכיינית רשת.

לדברי גורמים בהפקה אחת האפשרויות שעומדות על הפרק היא להחזיר את שי חי ואת שאר המתמודדים שעזבו כחלק ממשימת ספיישל מודחים. אופציה נוספת היא להכניס לבית סלב שישתתף בתוכנית תקופה קצרה, כמו למשל, כאשר בר רפאלי נכנסה לבית האח בעונה השלישית.

כל שינוי מצריך אישור מיוחד מחברת ההפקות "אנדמול"

החשש העיקרי של בכירי קשת הוא מהפגיעה הכלכלית שתיגרם להפקה. בינתיים, ההערכה היא שמאז היציאה של שי חי מבית "האח הגדול" התנתקו כמה אלפים בודדים של מנויים מערוץ 26

הערכה נוספת היא שבשלב זה הזכיינית אינה מעוניינת להקדים את הגמר הגדול, שאמור להיערך ב-06 באפריל. כרגע נשארו בבית 6 מתמודדים, ובגמר אמורים להשתתף 5 מתמודדים, על פי הערכות אופציה נוספת שעומדת על הפרק היא שמספר המתמודדים בגמר יוקטן, וכך קשת תרוויח שתי הדחות עד לשידור הגמר. כל שינוי מצריך אישור מיוחד מחברת ההפקות "אנדמול", המחזיקה בפורמט.

החשש העיקרי של בכירי קשת הוא מהפגיעה הכלכלית שתיגרם להפקה. בינתיים, ההערכה היא שמאז היציאה של שי חי מבית "האח הגדול" התנתקו כמה אלפים בודדים של מנויים מערוץ 26. רבים מעריכים כי עד הגמר הרייטינג של התוכנית עלול להיפגע בצורה משמעותית – מה שיביא לירידה בהכנסות מהפרסומות. מנגד, ההתרחשות האחרונה תרמה בינתיים לרייטינג שחזר לעלות, לאחר שביום רביעי הוא נחלש ל-31.1%.

בינתיים, כפי שמסתמן, הריאליטי "בייק אוף" של קשת יעלה לשידור ב-09 באפריל, זמן קצר לאחר גמר "האח הגדול" שמתכונן ל-6 באפריל. לפי הערכות, קשת תשדר דוקומנטרי עם בכיכובו של שי חי לאחר היציאה שלו מהבית, ובכך הזכיינית תרוויח צופים בדרך אל הגמר.

בקשת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully