וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן הורוביץ ישמש שליח חדשות 2 לסיקור הבחירות לנשיאות ארה"ב

14.3.2016 / 11:57

חבר הכנסת לשעבר הורוביץ, בעברו כתב חוץ בעיתון "הארץ" ושליחו בארה"ב ובאירופה וכן עורך חדשות החוץ ב"חדשות 10" יחל בסיקור מוושינגטון עבור חדשות ערוץ 2 מספר חודשים לפני מועד הבחירות בארצות הברית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר לתקשורת. הורוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

זירת סיקור הבחירות לנשיאות בארה"ב מתחממת גם בארץ: חדשות 2 מודיעה היום (שני) כי חבר הכנסת לשעבר ניצן הורוביץ ישמש כשליח החברה במדינה. הורוביץ ייצא בקרוב לוושינגטון וידווח משם על ההתפתחויות במרוץ, עד הבחירות בנובמבר.

הורוביץ כיהן במשך שתי קדנציות בכנסת מטעם מפלגת מר"צ, והיה חבר בוועדת החוץ והביטחון. לפני כן היה ראש דסק החוץ בערוץ 10 ושליח עיתון "הארץ" בארה"ב ובאירופה. כיום הוא פרשן לעניינים בינלאומיים ועומד בראש המועצה הציבורית של האגודה הישראלית לפיתוח בינלאומי. בחודשים האחרונים יצר וביים סרט תיעודי לערוץ 10.

הורוביץ עצמו מסר כי הוא שמח ליטול חלק בסיקור מערכת הבחירות בארה"ב כחלק מהצוות המקצועי של חדשות ערוץ 2. ,הבחירות הללו הן בעלות חשיבות עצומה לישראל ולעולם כולו, והן כבר שוברות שיאים של עניין ודרמה. זו ההצגה הטובה בעיר, והפסגה עוד לפנינו", אמר.

אבי וייס מנכ"ל חדשות 2: "אנחנו שמחים להודיע על הצטרפותו של ניצן הורוביץ לפרויקט העיתונאי של משימת סיקור הבחירות האמריקניות. בזכות ניסיונו הרב ויכולותיו הייחודיות אנו משוכנעים שיוסיף הישגים עיתונאיים ויעשיר את חברת החדשות המובילה בישראל בדיווחיו מארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully