וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם נגד אחת: המתכונת החדשה של "המלה האחרונה"

15.3.2016 / 17:05

לאחר שנודע כי תכנית הרדיו "המלה האחרונה" בגל"צ תעבור לשעה 18:00, הוכרזה מתכונת הגשתה החדשה: עירית לינור תגיש את התכנית בקביעות כשלצידה מגיש מתחלף בכל יום: יפעת ביטון, ליאת רון ורענן שקד כבר בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירית לינור נגד שאר העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהוחלט כי תכנית הרדיו הוותיקה "המלה האחרונה" תפנה את שעת השידור שלה בבוקר לטובת תכניתו של אראל סג"ל, ותעבור ל-18:00 בימים ראשון עד רביעי בגרסה של 45 דקות, היום הכריזה התחנה על מתכונת ההגשה החדשה שלה, החל מתחילת אפריל.

בהודעה לעיתונות מטעם התחנה מגדירים זאת כ"עירית לינור נגד שאר העולם", להלן - לינור תגיש את התכנית "המלה האחרונה" בקביעות, כשלצידה מגיש מתחלף בכל יום, שאמור להביע דעות מנוגדות. עד כה נבחרו המגישים הבאים: המשפטנית ד"ר יפעת ביטון, פרשנית גלובס ליאת רון והעיתונאי רענן שקד. טרם נעשתה בחירה במגיש רביעי. בסיום "המילה האחרונה" תשודר התכנית "רבע ל" אשר מתמקדת בענייני טכנולוגיה, רפואה ואיכות הסביבה.

ההחלטה על שינוי שיבוץ "המילה האחרונה" התקבלה בפתאומיות, ככל הנראה כחלק מתגובת השרשרת שהחלה עם האפשרות שהועלתה לקצר את תוכניתו של רזי ברקאי לשעה - אפשרות שכזכור זכתה למחאה מצדו עד כדי איום בעזיבת התחנה. בהקשר זה יצוין כי בסקר TGI האחרון "המילה האחרונה" דווקא עלתה באחוזי ההאזנה.

"התכנית 'המלה האחרונה' תהיה לדיון סוער יומי בין שני אנשים מקוטבים בדעותיהם על ענייני היום הבוערים", נמסר מגלי צה"ל. "אנו מודים על תרומתם לתוכנית לצוות המגישים הנוכחי של התכנית מירב בטיטו, מנחם הורוביץ' ודניאל זילברשטיין, וכמובן לתרומתו של יוסי שריד ז"ל שנפטר לפני מספר חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully