וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל טרור? אורן חזן, מגש הכסף והחתונה של בר - החדשות שחיפשתם ברשת

וואלה ברנז'ה

22.3.2016 / 10:01

הנוכחות של הסדרה "מגש הכסף" במקום גבוה בנתוני החיפוש ברשת. גם התנהלותו של ח"כ אורן חזן - כך עולה מנתוני Google לקראת כנס DIGIT השנתי. ובמקום הראשון - פרשת מין

מגש הכסף. אלדד רפאלי,
צמאים למידע. משתתפי "מגש הכסף"/אלדד רפאלי

האירוע במועדון אלנבי 40 מוביל את טבלת חיפושי החדשות ברשת בשנה האחרונה בישראל. מבדיקה שערכה חברת Google לקראת כנס DIGIT לעיתונות דיגיטלית שיתקיים בבית ספר סמי עופר לתקשורת בבינתחומי הרצליה, עולה כי למרות גל הטרור ברחובות ישראל בחצי השנה האחרונה, הישראלים מתעלמים כמעט לחלוטין מהמצב המדיני-ביטחוני ומחפשים תוכן חדשותי שונה בתכלית: אזרחי, פלילי וכלכלי יותר.

הנוכחות של הסדרה "מגש הכסף" במקום גבוה בנתוני החיפוש, ושל "מתווה הגז" מלמדת עד כמה צמאים הישראלים למידע נוסף על המציאות הכלכלית המורכבת בישראל. התנהלותו של חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) מתרגמת גם לחיפושים אודותיו ברשת, ונושאים רכילותיים כגון החתונה של בר רפאלי או ההתבטאויות של משה פרץ ועמר אדם גוברים על עניינים אקטואליים כגון; מצעד הגאווה או הטרדות מיניות.

רועי כ"ץ, יו"ר סדרת כנסי DIGIT: "סדר היום החדשותי בפלטפורמה הדיגיטלית, כפי שבא לידי ביטוי בנתוני החיפוש של גוגל, שונה בתכלית מזה של התקשורת הממוסדת וצריך להדאיג מאוד את קברניטי גופי העיתונות בישראל. הנתק בין מה שהציבור הישראלי מחפש ובין מה שמציעה לו מדי יום התקשורת המסורתית משפיע על הרלוונטיות של העיתונות הישראלית בעידן של ביזור המידע".

הדירוג המלא:

1. אלנבי 40
2. מגש הכסף
3. אורי אורבך
4. אורן חזן
5. רמה מסינגר
6. משה פרץ ועמר אדם (הראיון בישראל היום)
7. החתונה של בר רפאלי
8. גל בק
9. מצעד גאווה 2015 (שירה בנקי)
10. מתווה הגז
11. מאי פטאל
12. סמיר קונטאר

• הדירוג על פי כמות חיפושי הגולשים ב- Google בשפה העברית ב-12 החודשים האחרונים (מרץ 2015-מרץ 2016)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully