וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה: להכפיש את רמי לוי; "גם ליאת רון בהמה"

22.3.2016 / 13:54

גורמים בהתאחדות החקלאים אירגנו קמפיין תקשורתי נגד איש העסקים באמצעות קבוצת וואצאפ המאגדת שרים, ח"כים, גורמים בענף החקלאות ומתחרים של לוי. בתפריט: קללות - גם נגד עיתונאים, זאת מפי יו"ר התאחדות החקלאים מאיר צור, שאומר בתגובה: "רמי לוי זו לא המטרה"

ריאיון  עם רמי לוי בעקבות הפוסט שפירסם אלקנה אלון עובד לשעבר שלו. מערכת וואלה!
"כשגועל ונפש נפגשו" - מתוך קבוצת הוואצאפ. רמי לוי/מערכת וואלה!

מספר חברים בקבוצת וואצאפ בשם "משוב חקלאות" עשו שימוש בקבוצה ודנו בה בקמפיין תקשורתי שאורגן על ידי התאחדות החקלאים כנגד איש העסקים רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה, המתמודד בימים אלה במכרז לרכישת מגה מידי קבוצת אלון - כך עולה מתכתובת שהגיעה לידי וואלה ברנז'ה. מטרת הקמפיין, שבוצע בתקופת העימותים של לוי בתקשורת, היתה לפעול בשיטתיות כנגד לוי כדי להשאיר את מחירי המוצרים החקלאיים ברמה גבוהה. בקבוצה ניתן למצוא אישים בכירים בתעשיית החקלאות בארץ, פוליטיקאים ואנשי ציבור, שהיו חשופים לקיומו של הקמפיין.

כך למשל, ניתן לראות גורמים רשמיים בקבוצה, כמו יו"ר התאחדות החקלאים ויו"ר התאחדות האיכרים, שעשו יד אחת על רמי לוי כדי להפיל אותו – והם מודים בכך בהתכתבויות בוואצאפ ומשתפים כתבות שפורסמו בתקשורת בחודשים דצמבר וינואר הנוגעות לרמי לוי. ניתן לראות בקבוצה הודעה של מאיר צור, יו"ר התאחדות החקלאים, המתייחס לרמי לוי וליאת רון וכותב: "כשגועל ונפש נפגשו. גם ליאת רון בהמה מול החקלאים. מאז שכולנו פועלים נגדו, הוא בדרך לגודלו הטבעי".

חברי קבוצת הוואצאפ כוללים את מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי הירקות ויו"ר מטה המאבק; דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים בישראל; דוידי היימן, מנכ"ל התאחדות האיכרים; וילן אבי, מנכ"ל התאחדות חקלאי ישראל; שר החקלאות אורי אריאל; אבי בניהו, מפקד גל"צ לשעבר; דני עטר, יו"ר קק"ל; אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל לשעבר; ח"כ ברושי איתן (המחנה הציוני); שלום שמחון, לשעבר שר התעשייה, המסחר והתעסוקה; איציק בדר, לשעבר יו"ר גרנות ולשעבר יו"ר קבוצת אלון, חברת האם של מגה; עמית בן-יצחק, סגן יו"ר תנובה ויו"ר אלון ריבוע כחול; אייל מליס, ממלא מקום מנכ"ל חברת תנובה; מיכל קראוס, מנכ"לית מועצת החלב; ומנהל הקבוצה חיים אלוש, מנכ"ל ומייסד של קבוצת "משוב גרופ" – המארגנת תערוכות וכנסים העוסקים בקידום הצמיחה הירוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צור בתגובה: "לא פועלים נגד לוי באופן אישי"

צור על ליאת רון: "זאת היתה אמירה בתוך קבוצה והיא לא אמורה להיות מפורסמת לכולם"

מאיר צור מסר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "אין איזו קבוצה שפועלת נגד רמי לוי באופן אישי נגדו. רמי לוי זו לא המטרה שלנו. רמי לוי לא מתנהג בצורה שאנחנו חושבים שהיא סבירה עם החקלאים, אבל אין לנו איזה צבא נגד רמי לוי עם קבוצות וואצאפ או משהו כזה. את לא רואה אותי מעלה כתבות בתקשורת נגד רמי לוי, אני לא מתעסק עם זה. זה לא מעניין אותי. היו ימים שלוי עניין יותר היום פחות, במיוחד ברגע שהוא נפרד מביכורי שדה. אני לא רוצה להתעסק עם רמי לוי. כל מה שאתה אומר עליו - הוא רק ממנף את זה לטובתו אחר כך. הכי טוב זה לא להתעסק איתו".

בנוגע לאמירה על רון, צור אמר: "ליאת רון בכל הזדמנות שהיא יכולה לתקוף את החקלאים היא עושה את זה בהנאה רבה. האמירה עצמה לא היתה אמורה להיות, זאת היתה אמירה בתוך קבוצה והיא לא אמורה להיות מפורסמת לכולם, זה לא משהו שאמרתי לכולם אלא בתוך קבוצה, ואני לא יודע איך זה הגיע אלייך. זה היה מיותר לגמרי".

ליאת רון מסרה בתגובה לדברים: "אני מבטיחה למאיר צור להמשיך ולבקר את החקלאים באדיקות כשאמצא לנכון, למרות ניבולי הפה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully