וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שמח: קללות ונפצים בפרויקט פורים של "הצינור"

24.3.2016 / 13:02

הערב ישודר פרויקט מיוחד שהתוכנית בערוץ 10 הכינה לכבוד החג, בה דמויות מעולם התקשורת והפוליטיקה התחלפו בניהול עמודי הפייסבוק שלהם. מאחורי הקלעים העניינים התפתחו לעימות מלוכלך. וגם, מה מחק לאורן חזן את החיוך מהפה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נחכה ונראה". גיא לרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוכנית "הצינור" של ערוץ 10 ישודר הלילה (חמישי) פרויקט מיוחד לכבוד פורים, שבו אישים בולטים מהפוליטיקה והתקשורת התבקשו להתחלף ביניהם בניהול עמודי הפייסבוק שלהם. לוואלה ברנז'ה נודע כי מאחורי הקלעים של הפרויקט השמח הזה התנהלו מלחמות מלוכלכות, וחלק מהאנשים סירבו להתחלף עם מי שהתבקשו - וביטלו את השתתפותם.

העימות הבולט ביותר התרחש בין כתב חדשות 10 ניב גלבוע וזוכת "האח הגדול" טל גלבוע. ניב הוא מבקר המסעדות של חדשות 10, ואילו טל ידועה כטבעונית בעלת אג'נדה לוחמנית. הפיצוץ ביניהם התרחש לאחר שלטענת טל, ניב כינה אותה "מוגלה". הוויכוח אף עלה לטונים צורמים וכמעט התפתח לעימות פיזי.

העימות גלש גם לעמודי הפייסבוק שלהם, כאשר טל רשמה לניב: "אתה יודע שהכל צולם אצלנו, כן? אם תסכים אני מוכנה לעלות הכל בלי שניה של עריכה. מחכה לתגובה. והפוסט שלך הוא כמובן עילה לתביעה".

לכך ניב הגיב: "טל אמרת לי שהפייס שלי קטן מדי ולא חשוב. אז למה את כותבת פה? לגבי הצעקות – את אכן צעקת. אני לא ביקשתי ממך לא לפרסם. לא דיברתי איתך בכלל. אבל לי אמרו בצינור שרק הם מצלמים. הבאת צלם? לגבי מה שהיה – זה מן הסתם ישודר בצינור. אז נחכה ונראה, יום טוב לך גב' גלבוע".

מלבד העימות בין הגלבועיים, התוכנית פנתה למספר רב של חברי כנסת מהמרכז ומהשמאל בבקשה שיתחלפו עם העמוד של אורן חזן – אך כולם סירבו, ולבסוף חזן נאלץ לנהל את עמוד הפייסבוק של התוכנית.

גם פרשן הספורט, משה פרימו, היה אמור להתחלף עם עמוד הפייסבוק הסאטירי "ציון 3" (העוסק בפרימו), ולאחר שהוא הסכים לכך – ערוץ הספורט טירפד את ההחלפה. באופן מפתיע, דווקא שרת התרבות מירי רגב וגלגלצ הסתדרו ביניהם, ורגב ניהלה את עמוד הפייסבוק של התחנה.

תגובת "הצינור" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully