וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של רוטנר: בגלגלצ התנצלו; באלו"ט זועמים

25.3.2016 / 15:32

אמירות כמו "זונה", "פוסטמה", "שרמוטה" ו"כולכם מטומטמים ואוטיסטים" היו רק חלק מהפסקול שהשמיעה כתבת מאקו בשידור חי בתחנה, שהתנצלה באופן חריג. עמותת אלו"ט: "אוטיסטים זו לא קללה. האמירה פוגענית וקשה"

רחלי רוטנר. ראובן קסטרו
"למה לא אמרתם?". רוטנר/ראובן קסטרו
"במהלך השידור רחלי התבטאה מספר פעמים באופן לא ראוי לבמה שקיבלה, כאילו רצתה לחבל בכוונה בשידור. אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע, ומתנערים לחלוטין מדבריה. לא נזמין אותה שוב בעתיד"

כתבת מאקו רחלי רוטנר אשר התפרסמה הודות לפוסט שכתבה בפייסבוק על ח"כ לשעבר ינון מגל הביאה את גלגלצ לפרסם אמש (חמישי) התנצלות חריגה, והיום גם אלו"ט מצטרפת לגינוי. אתמול, במהלך שידור תוכנית מיוחדת לכבוד פורים בהגשת רוטנר בתוכנית של עומר גפן, רוטנר קיללה והעליבה את עובדי התחנה כאשר השיא היה כאשר פגעה בקהילת האוטיסטים. במהלך הקראת דיווח תנועה, רוטנר לא הבינה משהו שהיה רשום לה ואמרה: "מה, כולם בתחנה הזאת אוטיסטים?". בעמוד הפייסבוק של גלגלצ התקבלו תלונות רבות מהורים לילדים אוטיסטים.

בעמותת אלו"ט אמרו לוואלה ברנז'ה כי "אוטיסטים הם אנשים, ילדים ובוגרים, הסובלים מלקות מאוד קשה ומאוד מורכבת - זו לא קללה. האמירה פוגענית וקשה, ומוטב שרוטנר תחשוב עוד קצת לפני שהיא מתבטאת בצורה כזאת. גם היא וגם אחרים צריכים לחשוב לפני שהם מתבטאים בצורה כזאת. זה ממש לא ראוי".

בנוסף, במהלך התוכנית רוטנר אמרה כי היא רוצה להקריא את דיווחי התנועה: "עכשיו פתאום כל הדיווחי תנועה יהיו 20 דקות במחלף ה'את זונה פוסטמה שרמוטה תמותי אמן". רוטנר גם אמרה כי הבינה שהגיעו הרבה טלפונים זועמים למרכזייה עליה. כשנשאלה על ידי ברקאי מה תגובתה ענתה: "בא לי להגיד קללות יותר נוראית בתשובה. לא האמת היא שהקללות שאמרתי, ציטטתי את מה שבטח יכתבו עלי כאשר יראו שאני משדרת בגלגלצ. חלילה לי מלהגיד 'שרמוטה' וכו' כמילה לכשעצמה". בסוף התוכנית רוטנר הקריאה את רשימת התודות שלה וחתמה: "מתנצלת בפני כל מי שנפגע, אבל אתם קצת מטומטמים".

בתגובה לתלונות, אתמול גלגלצ פירסמו הודעת התנצלות חריגה בעמוד הפייסבוק בה נכתב: "במסגרת שידורי פורים שלנו אירחנו היום באולפן את רחלי רוטנר. במהלך השידור רחלי התבטאה מספר פעמים באופן לא ראוי לבמה שקיבלה, כאילו רצתה לחבל בכוונה בשידור. אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע, ומתנערים לחלוטין מדבריה. לא נזמין אותה שוב בעתיד". גפן כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "סאטירה זה כיף, אוהב לצחוק ומשתדל להצחיק, אבל עד שמישהו פוגע במאזינים שלי". את התוכנית לא ניתן למצוא בשידורי התחנה באינטרנט ולא ברור אם היא הורדה מהאוויר.

בתגובה לתלונות ולתגובות של גלגלצ וגפן רוטנר בחרה להאשים דווקא את התחנה: "וול כנראה שיש דברים שפחות מתאימים לתחנת רדיו מרכזית ב-2 בצהריים, אני אדע יותר להבא ומצטערת אם ילדים רכים נפגעו. רק חבל שאף אחד בגלגלצ לא אמר לי כלום בזמן שידור, כי מ"אל תדאגי זה בסדר" ו"בואי תגיבי בצחוק בשידור על התגובות הזועמות של המאזינים" קשה להבין שלדעתם את בעצם עוברת את הגבול. היו איזה עשר הפסקות ארוכות במהלך השעה, הורג אתכם להגיד לי במהלכן "טוב בואי נרגיע קצת עם הדמות של הביץ', אמנם אני בעצמי אמרתי לך לעשות אותה בהתחלה אבל עכשיו התחרטתי"? לא עדיף מאשר לתת לי להמשיך ככה שעה ואז לרוץ לפרסם גינוי מזועזע? אבל הי, גינוי זה תחביב ישראלי אז אני מבינה. יאללה חבר'ה מחר אני ברדיו קול חי יורדת על יתומים ואלמנות איזה לוזרים הם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully