וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב, ביקורת על "שש עם": "מופע האימים של יוסי מזרחי"

27.3.2016 / 21:14

זאת לאחר ראיון שקיים הכתב יוסי מזרחי עם מיקה תימור, יוצרת הסדרה "צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?" בתוכנית עם עודד בן עמי. תימור: "יוסי מזרחי לא נתן לי להוציא מלה מהפה". חדשות 2 בתגובה: "הטענות למיזוגניה מופרכות ותמוהות"

יח"צ - חד פעמי

שוב ביקורת נוקבת כנגד "שש עם" עודד בן עמי, שביטאו רבים ברשתות החברתיות, לאחר ראיון בתוכנית, שקיים הכתב יוסי מזרחי עם מיקה תימור, יוצרת הסדרה "צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?". בראיון, מזרחי קטע מספר פעמים את תימור ולא אפשר לה לדבר על הסדרה אשר לטענתה עליה הוזמנה לדבר. היא בתגובה, תקפה את מערכת התוכנית לאחר השידור בפוסט שפרסמה.

מיקה יצאה מהריאיון ופרסמה את הסטטוס הבא בנושא: "ותודה לשש עם עודד בן עמי שהזמינו אותי הערב לאולפן בלי לציין שמדובר בראיון זוגי לצד הכתב יוסי מזרחי שלא נתן לי להוציא מילה מהפה, הכניס לי מילים לפה ועוד ננזפתי על ידו ועל ידי בן עמי שאני לא נותנת לו לדבר. או בקיצור הביאו בחורה חמודה כזו שתשב בשקט כדי שיחצן המשטרה הפופוליסט הזה יצרח בהיסטריה את משנתו לכל עבר. אחרי ההשתקה של דנה וייס על ידי אהוד יערי, אחרי שרונית אלקבץ קמה באמצע שידור, מה נסגר עם חברת החדשות המיזוגנית והסקסיסטית הזו? האם נשים בשבילן הן רק תפאורה כדי לתת לגברים לומר את משנתם ולחייך? איך גוף התקשורת המוביל במדינה מרשה לעצמן להיות דובר המשטרה, לזרוק לאויר מילים מלאות חוסר דיוקים ואפילו לא לתת צ'אנס לנהל דיון? זו היתה החויה החזירית והדוחה בחיי. מופע האימים של יוסי מזרחי. אם זו עיתונות ואלו פני התקשורת אז אבוי לכולנו".

מחדשות ערוץ 2 נמסר בתגובה: "מיקה תימור הוזמנה לאולפננו להביע עמדתה בסוגיות שעולות מהסרט שיצרה ובשאלה האם הטענות שהועלו הן ענייניות או קונספירטיביות. היוצרת זכתה לבמה מלאה ולחופש ביטוי מלא ושווה בדיון הער עם כתבנו יוסי מזרחי שסיקר את פרשיית רצח תאיר ראדה מראשיתה. מטבע הדברים הדיון עסק בעדות שנפסלה בשל העובדה שנמסרה מפיו של אדם הלוקה בנפשו ע"י גורמי החקירה והפרקליטות. הטענות שמעלה תימור - כאילו היתה לתפאורה בלבד וכל קשר למיזוגניה - מופרכות ותמוהות. פרשת רצח תאיר קשה וכואבת וברור שכל עיסוק בה, כולל הפסיקות המפורשות של בתי המשפט שדנו בנושא פותחים דיונים ייצריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully