וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק בכיתה: כתבת החינוך והרווחה של "ישראל היום" עוזבת

29.3.2016 / 10:26

יעל ברנובסקי עוזבת את העיתון לאחר חמש שנים ומצטרפת ל"קרן לידידות". היא תעמוד בראש מערך העלייה ממזרח אירופה של הקרן, שהחלה לפעול לפני שנתיים להבאתם של יהודים מרחבי העולם

יעל ברנובסקי. יוסי זליגר, מערכת וואלה! NEWS
"שליחות מרתקת". יעל ברנובסקי/מערכת וואלה! NEWS, יוסי זליגר

יעל ברנובסקי, כתבת החינוך, רווחה וקליטה של 'ישראל היום' עוזבת את העיתון לאחר חמש שנים ומצטרפת ל"קרן לידידות" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברנובסקי תעמוד בראש מערך העלייה ממזרח אירופה במחלקת העלייה של הקרן, שהחלה לפעול לפני שנתיים באופן אינטנסיבי להבאתם של יהודים מרחבי העולם.

לפני שעבדה ב"ישראל היום", ברנובסקי היתה כתבת הקליטה והרווחה של ynet במשך כחמש שנים. לפני כן ברנובסקי היתה כתבת בנענע10 וכתבת ב"זמן הנגב", מקומון מעריב בדרום.

ברנובסקי אישרה את הדברים ומסרה בתגובה: "אחרי חמש שנים מאתגרות, מעניינות ומספקות ב'ישראל היום' שהפך לבית ומשפחה, אני יוצאת לשליחות מרתקת ועשייה ציונית. אני מודה לעיתון על שנים מרתקות ומלאות סיפוק. אני רוצה להודות במיוחד לעורך הראשי עמוס רגב, ראש מערכת חדשות אריאל שמידברג ורכז כתבים יורם אבגר. אני גאה להצטרף לארגון שנמצא בתנופת עשייה ומודה לנשיא הקרן, הרב יחיאל אקשטיין, על האמון שנתן בי".

נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, מסר: "יעל ברנובסקי תהיה תוספת כוח משמעותית לקרן ולמחלקת העלייה שלנו. בשנה האחרונה הגיעו ארצה באמצעות הקרן 2,700 עולים ואנו מתכוונים להוות בעבור כל קהילה יהודית ברחבי העולם כתובת לסיוע בנושאי עלייה, ביטחון ורווחה. בעזרת ניסיונה, קשריה ויכולותיה המרשימות של יעל, אני בטוח שנצליח בשנים הקרובות להכפיל את מספר העולים שיגיעו ויחזקו את מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully