וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מה לכעוס על אהוד יערי, צביקה יחזקאלי עושה לו בית ספר עממי"

וואלה ברנז'ה

29.3.2016 / 12:55

יורם בינור ששימש שנים ארוכות ככתב לענייני ערבים בחדשות 2, נתן היום הסבר משלו לפרשת היאכנע: "דנה דנה. אין מה לכעוס עליו. יחזקאלי בערוץ 10 עושה לו בצפר עממי+מגמת ביניים כל ערב, על המסך, כבר הרבה זמן, והתסכול יצא", כתב

אהוד יערי, יורם בינור. אביב חופי וערוץ 2, עיבוד תמונה
"החשבון-עלי". בינור/עיבוד תמונה, אביב חופי וערוץ 2

לוחמה בשטח פתוח: למרות שהשניים קיימו כבר פגישת סולחה, האמירה של כתב הערבים של חדשות 2 אהוד יערי על מגישת "חדשות השבת" דנה וייס מסרבת לחלוף, והיום (שלישי) נותן גם מי ששימש שנים ארוכות בתפקיד לצידו של יערי, יורם בינור, את דעתו בנושא.

"דנה דנה. אין מה לכעוס עליו. צביקה יחזקאלי בערוץ 10 עושה לו בצפר עממי+מגמת ביניים כל ערב, על המסך ,כבר הרבה זמן, והתסכול יצא. חוץ מזה ,החיים שלו די קשים, עם כל מיני ארועים משונים שלא נזכיר עכשיו. וגם הגיל, מי כמוני מכיר את קשיי הגיל המתקדם, ומגוון הבעיות שמגיעות עם השנים. אז קחי אותו לשתות בירה, או וודקה, עם קצת פיצוחים בצד ,תצחקו, תהנו, החשבון-עלי" (הטעויות במקור), כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

בינור התחיל את תפקידו בחברה כבר בהקמתה בשנת 1993 ונחשב לאחד מכתבי הערבים המובילים בתקשורת הישראלית. כעבור 11 שנים הגיע אל החברה יערי ובין השניים פרץ סכסוך ממושך בעניין אופן כיסוי התחום ששיאו היה הטלת וטו של יערי על ראיון בלעדי של בינור עם יאסר ערפאת - בעקבותיו פרש בינור מנווה אילן.

בחדשות 2 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully