וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אבירם ג'רפי

וואלה ברנז'ה

31.3.2016 / 11:00

הוא מנהל הפקה ב"קול ברמה", אחראי על ביצוע לוח המשדרים וכן אחראי הפקת תוכניות שידורי חוץ, אבל הגדרת התפקיד הלא רשמית שלו היא לגרום לכך שכאשר תפתח את הרדיו לא יהיה שקט

אבירם ג'רפי. ניב אהרונסון
אבירם ג'רפי/ניב אהרונסון

(צילום: ניב אהרונסון)

גיל: 29

מה בעצם אני עושה: אחראי על ביצוע בפועל של לוח המשדרים של "קול ברמה" וכן הפקת תוכניות שידורי חוץ ומשדרים מיוחדים. בשפה ברורה יותר, גורם לכך שכאשר תפתח את הרדיו על תדר 92.1 FM לא יהיה שקט. בנוסף, מתאם את קשרי הפעילות של הרדיו עם גורמי חוץ שונים ובזמני הפנוי, שזה אומר ימי רביעי בחצות, אני מגיש את התוכנית "סגולת אמת" עם הרב חיים פוקס.

השכלה: ניהול והפקות באוניברסיטה הפתוחה.

תפקידים קודמים: מעצב סאונד בהפקות ענק וכן לאמנים מהשורה הראשונה במוסיקה הישראלית. אל הרדיו הגעתי כטכנאי שידור ומשם טיפסתי לאט לאט כשעל הדרך ביצעתי תפקידים חשובים ומאתגרים כגון: טכנאי שידור, מנהל יחסי הציבור של הרדיו ועוד מס' תפקידים מעניינים עד לתפקיד הנוכחי. האני מאמין שלי - עבודה קשה, התמדה וללא קיצורי דרך.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: במהלך עבודתי כמעצב סאונד, יצא לי לפגוש במקרה (או שלא, מי יודע?!) את עמירם בן לולו, אחד משדרני הרדיו. משם נפתחו לי הדלתות לעולם התקשורת בכלל ולעולם הרדיו בפרט. כאשר על הדרך רבים וטובים פתחו בפני אפיקים נוספים, בין היתר שי בן מאור ועומר חימי. בימים אלו שערים חדשים נפתחים בפני תוך כדי שיתוף פעולה עם איש הרדיו המנוסה עמי מימון וכמובן מנכ"ל הרדיו אריאל דרעי.

איפה אתה בעוד 5 שנים: בשאיפה להמשיך ללמוד את רזי המקצוע ולעשות תקשורת טובה במדינתנו הקטנה.

מה אוכל לצהריים: מה שאשתי המתוקה שמה לי בקופסא באותו הבוקר.

פרגן למתחרים: אם אתחיל לנקוב בשמות לא אסיים, רק אומר שכל מי שעושה תקשורת טובה בישראל ראוי להערכה לא רק ממני, אלא מכל מי שצורך תקשורת במדינת ישראל. שזה בערך, כל מי שנושם פה. וכמובן אסיים בתודה גדולה להורי שהביאוני עד הלום.

  • עוד באותו נושא:
  • קול ברמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully