וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למיפ: ארמוזה מציגה פורמטים חדשים שתשיק בפסטיבל

30.3.2016 / 12:21

פסטיבל הפורמטים שיתקיים בתחילת אפריל מושך כבר עכשיו תשומת לב, עם הייצוא הנוכחי של ארמוזה פורמטס: שבעה פורמטים ישראליים ופורמט שנוצר במיוחד עבור פלטפורמה סינית. ומה עוד בתפריט? וואלה ברנז'ה מלווה את ההכנות

לה פמיליה.
גם הם ברשימה. מריאנו אידלמן ורותם אבוהב

חברת הפורמטים ארמוזה תציג תשעה פורמטים בשוק מיפקום הקרוב, שיתקיים בקאן ב-4-7 באפריל. השנה, בנוסף לשבעה פורמטים ישראלים, ארמוזה תציג גם שני פורמטים מחו"ל, שהופקדו בידיה להפצה עולמית; פורמט שנוצר במיוחד עבור אחת משלוש פלטפורמות האונליין הסיניות הגדולות בעולם. ארמוזה תציג גם פורמטים מתוך התחרות שייסדה "פורמג'יניישן", שאחראית על That's my house, Catch ו-Born to win.

אלה הפורמטים שתציג ארמוזה בפסטיבל: Wrecking Ball: שעשועון של הראל יוספזון ("מי שואל"), המבוסס על משחק טריוויה שבו קבוצה של שלושה מתמודדים תתבקש לענות על שאלות. The Foodies: פורמט העוקב אחר הפודיז סביב שולחן האוכל, תוך שהם משוחחים על השירות, החיים שלהם ועל אוכל. הסדרה תלווה את הדמויות במסעדה אחרת בכל פרק.

Mary me now: דוקו ריאליטי המביא את סיפורה של אישה החיה עם בן זוג מזה תקופה ארוכה ומחכה שיציע לה נישואין. לבסוף היא מחליטה להציע לו נישואין, ובמידה והוא משיב בחיוב - החתונה תתרחש בעוד שעתיים. Date in Reverse: תכנית דייטים עם טוויסט, המארגנת ארבעה מפגשים קיצוניים בין גבר ואשה – במיטה בהלבשה תחתונה, בחתונה פקטיבית, בארוחת ערב עם ההורים ובסופשבוע רומנטי.

The Running Show: תוכנית ראיונות ולייף סטייל המתקיימת תוך כדי ריצה. אורחים שונים מתראיינים ועושים כל מיני דברים מצחיקים תוך כדי ריצה, עם להקה מלווה הנוסעת לידם. לה פמיליה: הסיטקום המשודר בערוץ 10, בכיכובם של מריאנו ורותם אבוהב, המגולל את סיפורם של משפחה ישראלית ממודיעין. הצורף: סדרת מתח בכיכובם של אדיר מילר וליאור אשכנזי. ארי מילוס (מילר) מתעורר לפנות בוקר שפוך על הבר, ומתחיל לחקור סדרת רציחות הקשורות ומפלילות אותו.

Local Heroes: דוקו ריאליטי ששודר בבלגיה בהצלחה רבה והיה מועמד לאמי הבינלאומי. הסדרה עוקבת אחרי גיבורי תחנת כיבוי והצלה בעיר גנט, ובכל פרק מתלווים לכבאים בשלל משימותיהם. Vertige: פורמט מתוסרט, מיני סדרת דרמה קנדית. אישה מתעוררת מתרדמת ולא מצליחה לזכור מה קרה לה ב-24 שעות שלפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully