וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 מכוון לרשתות ומשיק אתר תוכן גולשים: "התכנים יפורסמו לאחר אישור"

30.3.2016 / 13:15

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, ערוץ 20 מרחיב את הפעילות בדיגיטל ומשיק אתר בעריכת אבישי עברי. מוני ברוש: "האתר נועד לתת מענה לתסכול אותו חשים הצופים שמרגישים שהם לא מיוצגים בתקשורת הישראלית"

אתר ערוץ 20. אתר ערוץ 20, צילום מסך
"פלטפורמה בה הקהל יוכל להשמיע את קולו". ערוץ 20/צילום מסך, אתר ערוץ 20

ערוץ 20 מרחיב את הפעילות הדיגיטלית, זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. הערוץ משיק היום (רביעי) אתר חדש אשר יתבסס ברובו על תוכן גולשים. את קמפיין ההשקה של האתר החדש בכתובת www.20il.co.il, ילווה הסלוגן "20 - הזמן שלך להשפיע". בערוץ אומרים כי "ההחלטה להעניק את הבמה הדיגיטלית לגולשים התקבלה לנוכח דרישת קהל הערוץ לייצר שיח תקשורתי אחר ולאור מעורבות גולשים גבוהה ברשתות החברתיות". לערוץ דף פייסבוק המונה מעל 111,000 חברים. את האתר יערוך אבישי עברי אשר הצטרף לערוץ לפני כחודשיים, בהובלת סמנכ"ל הדיגיטל של ערוץ 20, מוני ברוש.

ככל הנראה נוכח הרקע הנפיץ והלגיטימציה המוגבלת לה זוכה הערוץ מהמועצה, מדגישים היום מנהליו כי המאמרים וקטעי הוידאו שיעלו באתר יפורסמו לאחר אישור של עורכי האתר. בשלב הבא מתכננים בערוץ לשלב את הכותבים בתכניות הערוץ השונות. נוסף על תוכן הגולשים, ישולבו באתר מאמרים פרי עטם של מגישי ועורכי הערוץ.

ברוש מסר: "לצערי, בישראל הורגלנו לתקשורת המדברת בקול אחיד שאינו מייצג את העם. הקהל הישראלי משווע לפלטפורמה בה יוכל להשמיע את קולו, אנו רואים זאת בבירור בשיח ובביקורת ברשתות החברתיות ובאלפי פניות לערוץ. האתר החדש נועד לתת מענה לתסכול אותו חשים צופים וגולשים המגלים מידי יום כי התקשורת הישראלית אינה משקפת את רחשי הציבור וייתן אפשרות אינטראקטיבית לפתח את השיח ולהיות שותפים לקביעת סדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully