וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור עשור: גלי וילף-רביב עוזבת את קשת

31.3.2016 / 12:02

הדוברת ומנהלת יחסי הציבור של קשת תסיים את תפקידה לאחר למעלה מעשור. וילף רביב היתה אחראית על קידום תוכניות הדגל של קשת, שימשה כדוברת ערוץ 24 בתקופת השקתו המחודשת וניהלה את מחלקת התקשורת והדוברות של קשת

גלי וילף רביב. רונן אקרמן, מערכת וואלה! NEWS
"הפרידה אינה קלה". גלי וילף-רביב/מערכת וואלה! NEWS, רונן אקרמן

גלי וילף-רביב, דוברת ומנהלת יחסי הציבור של קשת ביקשה לסיים את תפקידה בקשת לאחר למעלה מעשור בארגון. רביב החלה את דרכה בקשת במחלקת יחסי הציבור של החברה והייתה אחראית על קידום תוכניות הדגל של קשת, כמו כן שימשה כדוברת ערוץ 24 בתקופת השקתו המחודשת. בשנים האחרונות ניהלה את מחלקת התקשורת והדוברות של קשת, ובשנתיים האחרונות ניהלה גם את מחלקת יחסי הציבור.

במסגרת תפקידה עסקה וילף-רביב בתהליכים ארוכי טווח, פיתוח אסטרטגיה תקשורתית רוחבית של הארגון, קידום פעילותה הבינלאומית של ki וליווי תקשורתי של הנהלת הארגון. כמו כן עסקה ביצירת אירועי מדיה קריאטיביים ברשתות החברתיות בקמפיינים למותגי קשת: "האח הגדול", "עובדה", "ארץ נהדרת", "הכוכב הבא", "מאסטר שף" ועוד.

גלי וילף-רביב מסרה בתגובה: "אני עוזבת לאחר תקופה ארוכה שקשת היתה חלק בלתי נפרד ופועם בחיי והפרידה אינה קלה. זכיתי לעבוד עם אנשים נהדרים ומוכשרים, לעמוד בפני אתגרים ולשמוח יחד בהישגים. אני רוצה להודות מכל לבי לאבי ניר על האמון, ההכוונה ועל ההזדמנות שנתן לי, למדתי ממך רבות רבות. לטלי גורן, שמלווה אותי מיומי הראשון בקשת תודה גדולה על החברות, התמיכה והלימוד הבלתי פוסק כיצד לפרוץ גבולות, הענקת לי השראה עצומה לאורך הדרך. שנות עבודתי בקשת היוו תרומה משמעותית לעיצוב דרכי המקצועית והאישית. תודה אחרונה לצוות היקר והאהוב ולקולגות שעבדו אתי לאורך השנים".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "את ההצלחה של גלי להיות דוברת, לנהל את תקשור העשייה של קשת, אי אפשר להסביר רק ביכולותיה המקצועיות הגבוהות. היא נסמכה גם על כך, שהבינה, האמינה ואהבה את היצירה המגוונת בקשת. בזכות אלו היא ידעה לתקשר באופן כן, ישיר ומקצועי את הרגעים הגדולים וגם להתמודד היטב עם המשברים. גלי יקרה, תודה רבה ובהצלחה".

טלי גורן, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה בקשת, מסרה: "היכולת להמציא מחדש, לנהל בשקט בתוך סערות ולנווט בתבונה ברגעי משבר, הן רק חלק מתכונותיה המיוחדות של גלי. אני מודה לך על שנים ארוכות של שותפות וחברות, מקצוענות, יושרה ועשייה רבת הישגים. שמחה על הדרך שלנו יחד, מאמינה בך ובטוחה בהצלחתך".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • ערוץ 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully