וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש מציפורה: קבוצת הג'רוזלם פוסט משיקה אתר רכילות חדש

3.4.2016 / 8:31

TMI יעסוק ברכילות מתחום הבידור והעסקים ויסקר גם את תחום הלייפסטייל, כשהוא שואב השראה מאתרים כמו TMZ וערוץ E. מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן: "גאים להשיק אתר רכילות שלא נראה כמותו בישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עולם הזוהר ללא פילטרים". אתר TMI החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת הג'רוזלם פוסט השיקה היום (ראשון) אתר רכילות חדש תחת המותג TMI – Too Much Information. מי שינהל ויערוך את האתר הוא אמיר צומר, שהגיע לקבוצה לפני כחצי שנה מוואלה סלבס ובעברו היה עורך התרבות של נענע 10. עיתונאיות הרכילות בקבוצה, ליאורה גולדנברג-שטרן, מיקי לוין ומיכל גלנטי, ישמשו ככותבות המרכזיות של האתר. את האתר עיצב ספי בוגין שחתום על אתר "אוטו", סמסונג העולמית ואחרים.

האתר החדש יתחרה ב-PPLUS של ynet, מאקו סלבס, וואלה סלבס, גיא פינס בנענע ובבלוגרים עצמאיים כמו עומרי חיון. בקבוצה טוענים כי הם שואבים השראה מאתרי רכילות מובילים בינלאומיים כדוגמת TMZ DAILY MAIL, ואתר ערוץ הבידור E. לכן, הם עיצבו את האתר החדש בסגנון דומה, במטרה להביא לגולשים מידע לא מצונזר.

בנוסף לתחום הבידור והתרבות, האתר יעסוק גם ברכילות עסקית באמצעות מדור הלאונג'. בנוסף, האתר יכלול ביקורות סטייל של המפורסמים על ידי חן אבני (חיננית), פפראצי מקומי ובינלאומי, מדורי לייפסטייל ומשטרת האופנה.

מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן, מסרה: "אנחנו גאים להשיק אתר רכילות שלא נראה כמותו בישראל. כבר ביום הראשון לאוויר, יוכלו הקוראים לראות את האופי הייחודי של האתר, ואת איכות כותביו ועורכיו, המייצרים תוכן מעניין לגולש על סלבריטאים ואנשי עסקים בארץ ובחו"ל, בצורה רעננה וחוויתית".

צומר אמר כי "אחרי חודשים של חשיבה ותכנון, אנו מביאים בשורה חדשה לגולשים בישראל, אתר שיאפשר להם לקבל את החדשות שבאמת מעניינות אותם על האנשים שהם רוצים לקרוא עליהם. האתר יביא סטנדרטים חדשים לסיקור עולם הרכילות בישראל, ויהיה קול חדש, חצוף ומיוחד, שמבקש לראות את עולם הזוהר ללא פילטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully