וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגיון של משטרת ישראל: אתמול שחררה פרטים - היום הוציאה עליהם צא"פ

4.4.2016 / 14:00

במהלך סיקור הפיגוע פורסמו אתמול והיום סרטונים עם תמונות המחבלת שדקרה עוברי אורח בראש העין. היום, המשטרה דרשה מהמערכות להימנע מחשיפת הפרטים. כתבת הפלילים של ערוץ 1: "זאת לא פעם ראשונה שיד שמאל לא יודעת מה יד ימין בדוברות המשטרה עושה"

זירת פיגוע דקירה בראש העין. 3 באפריל 2016. ראובן קסטרו
"אין ספק שזאת מגמה מדאיגה". זירת הפיגוע, אתמול/ראובן קסטרו
"מה יש להסתיר? ואם כבר בוחרים להסתיר אז בוודאי שאין טעם בצו מגוחך על כל הפרטים שרק אמש כל עם ישראל צפה בהם בשלל ערוצים"

מדוע במשטרה נזכרו להוציא היום (שני) צו איסור פרסום על פרטי חקירת הפיגוע בראש העין – לאחר שאתמול המשטרה הפיצה בעצמה פרטים על המחבלת (גיל ומקום מגורים).

במהלך הסיקור התקשורתי של הפיגוע פורסמו לאורך כל היום סרטונים עם תמונות המחבלת שדקרה עוברי אורח בראש העין, וחלק מכלי התקשורת אף ראיינו את המשפחה שלה, אבל היום - בצעד חריג, קיבלו במערכות השונות דרישה מהמשטרה שלא לפרסם כל פרט הנוגע לחקירה.

בקרב כתבי הפלילים, נרשמה היום הרמת גבה סביב המהלך. כך לדוגמא, שלי טפיירו, כתבת הפלילים של ערוץ 1, אמרה לוואלה ברנז'ה: "זאת לא פעם ראשונה שיד שמאל לא יודעת מה יד ימין בדוברות המשטרה עושה. הרי אתמול הופצו סרטונים ופרטים למכביר מהאירוע של אתמול בו החשודה דוקרת עוברי אורח בראש העין אז מדוע להטיל צו איסור פרסום גורף? מה יש להסתיר? ואם כבר בוחרים להסתיר אז בוודאי שאין טעם בצו מגוחך על כל הפרטים שרק אמש כל עם ישראל צפה בהם בשלל ערוצים. אין ספק שזאת מגמה מדאיגה של ניהול חקירות הרחק מעין הציבור על אף שמדובר באירוע בעל עניין ציבורי חשוב במיוחד בימים אלה. לראייה, במשטרה אחרי זמן קצר צימצמו את הצו".

מדוברות מטה מרכז במשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר בצרכי חקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully