וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדמול תקים מיזם להשקעה בסדרות מתוסרטות בישראל

6.4.2016 / 13:42

אנדמול שיין סטודיוס ישראל תשקיע בכישרונות מקומיים ותייצר סדרות המיועדות לשוק המקומי ולהפצה והתאמה לשווקים בחו"ל. בראש המיזם החדש יעמוד מנהל הדרמה והקומדיה של אנדמול ישראל - גל זייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" מרכז ברמה עולמית". אלעד קופרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת אנדמול הודיעה היום (רביעי) על הקמת מיזם פיתוח והפקה להשקעה בסדרות מתוסרטות בישראל, המיועד להשקעה בפיתוח והפקה של סדרות מתוסרטות. המיזם החדש יפעל תחת השם אנדמול שיין סטודיוס ישראל. הקבוצה תשקיע בכישרונות מקומיים ותייצר סדרות המיועדות לשוק המקומי ולהפצה והתאמה לשווקים בחו"ל. בראש המיזם יעמוד מנהל הדרמה והקומדיה של אנדמול ישראל, גל זייד.

המיזם החדש יקבל מהמשאבים הגלובליים של קבוצת אנדמול בכל הנוגע לתוכניות מתוסרטות, יצירתיות והפצה, וישתפו פעולה עם מנהלי החברה בתחומים אלה. אנדמול שיין ישראל עובדת בימים אלה על שמונה פרויקטים הנמצאים בשלבי כתיבה והפקה שונים, כמו "מתים לרגע", "ההרמון", "צומת מילר" ו"משפחה דלמטית".

לפני כשנתיים וחצי רכשה אנדמול 33% ממניות רשת תמורת 100 מיליון שקלים. בנוסף לכך, אנדמול גם רכשה מחצית מהאחזקות בחברת ההפקות "קופרמן", המפיקה את "האח הגדול" ובעלת הזכויות על הפורמט שלה בישראל.

אלעד קופרמן אמר כי "מזה זמן רב שאפנו להקים מרכז ברמה עולמית לתוכניות מתוסרטות בישראל, אשר יסתמך על הסדרות הנוכחיות המצליחות שלנו. גל אחראי על כמה מהדרמות המצליחות בישראל, ועבד עם הכותבים, אנשי ההפקה והכישרונות הטובים ביותר בשוק".

זייד אמר כי "זו תקופה נהדרת להשיק את אנדמול שיין סטודיוס בישראל, אשר תאפשר לנו להמשיך ולהשקיע במאגר הכישרונות הנפלאים בישראל, ולהציע להם גישה גם לשוק הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully