וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגוף היהודי המשפיע ביותר בטוויטר: "הארץ" או ה"ג'רוזלם פוסט"?

7.4.2016 / 12:36

השבוע פירסמה סוכנות הידיעות היהודית את דירוג הגופים והאנשים המשפיעים ביותר ברשת החברתית, לפי פרמטרים המשכללים תנועה גבוהה ברשת, מספר עוקבים וציוצים. למקום ה-23 בקרב מובילי דעת הקהל הגיע חאלד אבו-טואמה, הכתב לענייני ערבים של ה"ג'רוזלם פוסט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל ציון עשור להקמת טוויטר, סוכנות הידיעות היהודית (JTA) פרסמה השבוע את דירוג הגופים ומובילי הדעה היהודיים המשפיעים ביותר ברשת החברתית. במקום הראשון דורג החשבון של ה"ג'רוזלם פוסט" כגוף היהודי המשפיע ביותר ברשת החברתית, ועקף את החשבון של דובר צה"ל, עיתון "הארץ" והכנסת.

הדירוג כלל אלף גופים ואנשים הפעילים ברשת החברתית ובחן אותם לפי שני פרמטרים - תנועה גבוהה ברשת (ציוצים ושיחות בנושא ישראל ויהדות), מספר העוקבים ומספר הציוצים.

בנוסף, הסוכנות דירגה את מובילי הדעה המשפיעים ביותר בטוויטר, לפי אותם פרמטרים, ובדירוג הזה מופיעים שני כתבים של "הג'רוזלם פוסט": במקום ה-13 עם 17,000 עוקבים נמצאת להב חרקוב, כתבת המפלגות של העיתון. במקום ה-23 נמצא חאלד אבו-טואמה, הכתב לענייני ערבים של ה"ג'רוזלם פוסט".

מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן, אמרה כי "לחשבון הטוויטר של 'הג'רוזלם פוסט' יש מאות אלפי עוקבים, והוא מתעדכן בזמן אמת במטרה לייצר דיון ועניין אצל קהל הקוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully