וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאווה בסימן "נשים בקהילה"; עיריית ת"א תשקיע 2 מיליון שקל בהסברה

7.4.2016 / 17:45

את יחסי הציבור של המצעד שייערך השנה תחת הסלוגן "נשים לשם שינוי", ינהל גם השנה ג'ינג'ר יח"צ. העירייה תשקיע השנה 2 מיליון שקל במצעד. רון חולדאי לוואלה ברנז'ה: "גאה לקיים השנה את אירועי הגאווה בסימן 'נשים בקהילה'"

מצעד הגאווה, תל אביב, 12 ביוני 2015. ראובן קסטרו
"עדיין לא הגענו לשיוויון מלא"/ראובן קסטרו

"ג'ינג'ר תקשורת ושיווק יצירתי" נבחרה לייצג את מצעד הגאווה של עיריית תל אביב-יפו. ג'ינג'ר נבחרה לפרויקט זו הפעם השנייה לאחר מצעד הגאווה של 2015, שהיה הגדול ביותר בישראל עם 180 אלף איש. העירייה תשקיע השנה 2 מיליון שקל במצעד, מתוכם חצי מיליון שקל לפרסום ויח"צ, ו-1.5 מיליון שקל עבור ההפקה.

מצעד הגאווה 2016 ייערך תחת הסלוגן "נשים לשם שינוי", ומיועד להעצמת נשות קהילת הלהט"ב. תל אביב-יפו היא העיר הראשונה בעולם שבחרה בנושא זה כמוביל את מצעד הגאווה שלה.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר לוואלה ברנז'ה כי "אני גאה לקיים השנה את אירועי הגאווה בסימן 'נשים בקהילה', החלטה שנבעה מהליך שיתוף ציבור כלל ארצי שנעשה בקרב ארגוני הקהילה הלהט"בית. תל אביב-יפו שמחה להיות עיר שבה כל אחד יכול לחיות את חיו לפי אמונתו, דרכו ונטייתו".

עוד אמר חולדאי כי "אמנם הלכנו כברת דרך ארוכה בנושא הכרה בזכויות הקהילה הגאה, אך לצערי עדיין לא הגענו במדינת ישראל לשיוויון מלא כפי שצריך להיות, ולכן נמשיך לצעוד כדי להזכיר ולקדם את השינוי הנדרש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מנוף לקידום הקהילה הגאה". מור שובבו-הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי מור שובבו-הראל, בעלי ג'ינג'ר: "העבודה על מצעד הגאווה הפכה לאחת מנקודות השיא שלנו בשנה. אנו נהנים לעבוד עם עיריית תל אביב-יפו כדי ליצור אירוע שהוא מצד אחד בעל תוכן תרבותי שחוגג את פתיחותה של תל אביב, ומצד שני מהווה מנוף בלתי ייאמן לקידום הקהילה הגאה".

אפרת טולקובסקי, שאחראית על המצעד מטעם העירייה, מסרה: "מצעד הגאווה השנה יצעד בסימן הנשים בקהילה, אירועי הגאווה ייוחדו לנושא שנבחר על ידי אירגוני הקהילה והציבור הרחב. גאה להוביל עם חברותי וחבריי לקהילה את ההכנות וההתארגנות למצעד יחד עם כלל השותפים בעירייה ובקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully