וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורצ'ן מפרגן ל-KI: "הפכה לשחקן מדיה בינלאומי משמעותי"

10.4.2016 / 15:30

בכתבה שפורסמה במגזין בשבוע שעבר מציינים את העובדה כי הזרוע הבינלאומית של הזכיינית כלל לא הייתה קיימת, ואולם מאז החברה ביצעה זינוק מטאורי; על "חטופים": "קשת אינטרנשיונל נותנת לצופים משהו שהם לא ראו בעבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שש תוכניות ששודרו בטלוויזיה האמריקאית". "חטופים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורצ'ן מפרגן לקשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת, בניהולו של אלון שטורזמן. בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר עם הכותרת "כיצד חברת טלוויזיה ישראלית זעירה הפכה לשחקן מדיה בינלאומי משמעותי", מציינים במגזין כי עד לפני ארבע שנים החברה כלל לא הייתה קיימת, ואולם מאז קשת אינטרנשיונל ביצעה זינוק מטאורי.

עוד מציינים בכתבה כי לחברה הישראלית היו בשנה שעברה שש תוכניות ששודרו בטלוויזיה האמריקאית, וביניהן הומלנד, היא מכרה תוכניות ליותר מ-50 מדינות וכיום התוכניות שלה משודרות בכל העולם. בנוסף, בכתבה מעריכים כי האחיזה של קשת אינטרנשיונל צפויה לגדול עם הפתיחה של האולפנים של קשת בארה"ב, ביחד עם שיתוף הפעולה בין מחלקת הטלוויזיה של אולפני יוניברסל.

עוד אומרים בכתבה כי "קשת אינטרנשיונל נותנת לצופים משהו שהם לא ראו בעבר". בנוסף, בכתבה מציינים כי אחת הסיבות המרכזיות להצלחת החברה היא ההצלחה של "הומלנד" שמבוססת על "חטופים" של קשת. לחברה יש מרכזי פיתוח בארה"ב, אנגליה, הונג קונג, אוסטרליה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully