וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד ג'ודי ניר מוזס שלום: אמרה בשידור "הסמרטוטריץ', היהודי הנאצי הזה"

11.4.2016 / 16:34

מוזס שלום אמרה את הדברים ביום שישי, בתוכנית הבוקר שלה ברשת ב', בעקבות ההתבטאויות של סמוטריץ' על ההפרדה במחלקות היולדות. מאז הספיקה להתנצל על הדברים אולם לוואלה ברנז'ה נודע כי אתמול הוגשה נגדה תלונה במשטרה

ג'ודי ניר מוזס שלום מצביעה בפריימריז בליכוד, גני התערוכה. ראובן קסטרו
"לחשוב שאני משלמת מכספי את משכורתו של סמוטריץ'". ג'ודי ניר מוזס שלום/ראובן קסטרו

אתמול (ראשון) הוגשה תלונה במשטרה כנגד ג'ודי ניר מוזס שלום בעקבות דברים שאמרה בתוכנית הבוקר שלה ברשת ב'. מוזס שלום כינתה את ח"כ בצלאל סמוטריץ' "סמרטוטריץ"' ואמרה: "לחשוב שאני משלמת מכספי את משכורתו של היהודי הנאצי הזה".

האמירות של מוזס שלום הגיעו בעקבות התבטאויות של סמוטריץ' מהשבוע שעבר, שצייץ בטוויטר: "אשתי ממש לא גזענית, אבל אחרי לידה היא רוצה לנוח ולא את החפלות ההמוניות המקובלות אצל משפחות היולדות הערביות". עוד צייץ סמוטריץ': "טבעי שאשתי לא תרצה לשכב ליד מישהי שהרגע ילדה תינוק שאולי ירצה לרצוח את התינוק שלה עוד עשרים שנה". הציוצים של סמוטריץ' הגיעו בעקבות חשיפת רשת ב' על מדיניות הפרדה במחלקות היולדות בבתי חולים בישראל.

במשטרה אישרו את הדברים ומסרו כי "אתמול בשעות הצהריים הוגשה על ידי אזרח תלונה במשטרה נגד אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס שלום, על התבטאות נגד חבר הכנסת סמוטריץ'. משטרת מרחב דן בודקת את התלונה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "אנו מצרים על ההתבטאות של ג'ודי ניר מוזס שלום. כבר בזמן שידור התוכנית התנצלה מוזס שלום מספר פעמים על הדברים שביטאה".

לא התקבלה תגובה ממוזס שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully