וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך חדש ל"ג'רוזלם פוסט": יעקב כץ יחליף את סטיב לינדה

13.4.2016 / 12:55

לינדה הודיע על פרישתו מהעיתון לאחר חמש שנים בתפקיד. כץ היה הכתב והפרשן הצבאי של ה"ג'רוזלם פוסט" במשך כעשר שנים ועד לאחרונה שימש כיועץ בכיר לשר החינוך נפתלי בנט

יעקב כץ. צילום: מרק ישראל סיילם, מערכת וואלה! NEWS
נשאר בג'רוזלם. יעקב כץ/מערכת וואלה! NEWS, צילום: מרק ישראל סיילם

אחרי חמש שנים בתפקיד העורך הראשי של ה"ג'רוזלם פוסט", סטיב לינדה הודיע על פרישתו. את לינדה יחליף יעקב כץ, אשר שימש בתפקיד הכתב והפרשן הצבאי של העיתון במשך כעשר שנים, עד 2013. עד לאחרונה, כץ שימש כיועץ בכיר לשר החינוך, נפתלי בנט.

בנוסף, כץ שימש כעמית במרכז ניימן לעיתונות באוניברסיטת הרווארד בארה"ב. היום הוא מכהן כחבר סגל ומרצה באוניברסיטה, שם הוא מלמד קורס בנושא עיתונאות ותקשורת. בנוסף לעבודתו העיתונאית, כץ כתב שני ספרים: "ישראל נגד איראן: מלחמת הצללים" ו"קוסמי הנשק: איך הפכה ישראל למעצמה צבאית".

רונית חסין הוכמן, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, מסרה: "סטיב הוביל את ה'ג'רוזלם פוסט', על שלל הפלטפורמות העיתונאיות שלו, בהצלחה גדולה. תרומתו לכך שה'ג'רוזלם פוסט' הוא עיתון החדשות המוביל בשפה האנגלית והנקרא ביותר על ידי יהדות התפוצות היא רבה ועל כך תודתנו נתונה לו בשמי, בשם המערכת ובשם כלל קוראי וגולשי ה'ג'רוזלם פוסט'".

לינדה מסר: "אחרי חמש שנים מרתקות בתפקיד כעורך ראשי אני שמח לחזור ולעסוק במשימות עיתונאיות שונות ולהמשיך לתרום לעיתון גם בעתיד. העיתון היום הוא מותג עיתונאי מוביל הודות לצוות הנפלא שמביא את החדשות לעולם".

כץ מסר: "לכבוד הוא לי לשוב ולהצטרף לצוות המדהים ב'ג'רוזלם פוסט', העיתון המוביל בישראל באנגלית אשר מציג מצוינות ויושרה עיתונאית ב-85 שנים האחרונות. יחד עם הצוות המסור של העיתון, ובכללם הכותבים, העורכים והמעצבים, אני מצפה להמשיך את מורשתו של ה'ג'רוזלם פוסט' ולספק לקוראים חדשות מובילות, פרשנות וניתוח על מדינת ישראל והעולם היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully