וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר רשות החברות אסר על ראיונות לתוכן שיווקי - והתראיין בעצמו

14.4.2016 / 13:55

אורי יוגב התראיין לכתבת השער של מגזין איגוד החברות הציבוריות, מוסף תוכן שיווקי של "הארץ", בזמן שהרשות מבקרת חברות ממשלתיות שמשתמשות בתוכן שיווקי ואוסרת עליהן לשלם עבור פרסום סמוי. משרד האוצר: "הראיון נעשה ללא אישור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמא אישית. יוגב במגזין איגוד החברות הציבוריות, מרץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי יוגב, יו"ר רשות החברות הממשלתיות, התראיין בחודש מרץ למוסף תוכן שיווקי של "הארץ". יוגב התראיין לכתבת השער של "אחד העם", מגזין איגוד החברות הציבוריות. זאת כאשר ברשות מבקרים בתוקף חברות ממשלתיות אשר משתמשות בתוכן שיווקי, ואוסרת על חברות ממשלתיות לשלם עבור קמפיינים הכוללים פרסום סמוי.

ב-2005 הוציא ראש רשות החברות הממשלתיות דאז, עו"ד איל גבאי, מכתב ובו הבהיר כי "חברה ממשלתית אינה רשאית לתת חסות מכל מין וסוג אשר כרוך עמה תשלום מאת החברה בכסף או בשווה כסף, לרבות, בהעמדת נכסים או זכויות שלה, בין במישרין ובין בעקיפין".

בתחילת החודש פורסם כי מבקר המדינה פנה ליועץ המשפטי בטענה שיש לשקול פתיחת חקירה נגד יוגב בשל חשד לפלילים, שעלו בביקורת המדינה שנעשתה בחברת "מקורות" ובחברת "מקורות ייזום". בנוסף, ישנם חשדות גם למינויים לא תקינים ולחלוקת עבודה על ידי יוגב בעת שהוא משמש כמנהל רשות החברות.

משרד האוצר מסר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "אורי יוגב נמצא כרגע בחופשה. הראיון עימו נעשה ללא אישור. לכשיחזור נבדוק עימו את הדברים".

מלשכתו של יוגב נמסר: "הראיון היה כחלק מכנס של איגוד החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully