וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס רדיו דרום: מדוע אף נציג מהקואליציה לא ישתתף?

17.4.2016 / 20:16

בהנהלת הכנס טוענים שבנט והנגבי כבר הביעו רצון להשתתף ואולם ברגע האחרון ביטלו. חברת התנועה לעתיד הנגב המערבי לוואלה ברנז'ה: "כשהייתה אש על עוטף עזה - כולם באו"

ח"כ צחי הנגבי, הכנסת, 13 ביולי 2015. יותם רונן
"איפה האחריות?". ח"כ צחי הנגבי/יותם רונן

ביום רביעי הקרוב ייערך כנס ביטחוני-חברתי של רדיו דרום שיעסוק, בין היתר, באיום המנהרות. בפאנלים ישתתפו נציגים מהאופוזיציה, אך לא יהיה נציג אחד מהקואליציה.

מארגני הכנס טוענים כי שר החינוך, נפתלי בנט (הבית היהודי), ויו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון, צחי הנגבי (הליכוד), הביעו רצון להשתתף בכנס והיו קרובים לאשר הגעה סופית. ואולם ברגע האחרון בנט והנגבי הודיעו שאינם יכולים להגיע לכנס. זאת למרות שלטענת המארגנים, הוצעו להם ולשאר חברי הקואליציה מגוון תאריכים אופציונליים כדי לקיים את הכנס.

אמנון סופר, מגיש ברדיו דרום, אמר לוואלה ברנז'ה: "זה נכון שניסינו וממש עד לרגע זה שום חבר כנסת מהקואליציה לא אישר הגעה לאירוע. הרבה יושבי ראש וחברי כנסת מהאופוזיציה נענו להגעה. אבל אני סמוך ובטוח שגם חברי כנסת מהקואליציה ומהליכוד בפרט יאשרו בסוף את ההגעה שלהם כי מדובר בנושא חשוב ובוער בסדר היום הציבורי ויש להם המון מקום שם. התושבים רוצים לשמוע אותם".

בנט יצא להגנת החייל שירה במחבל: "איבדנו את השכל? מי שיוצא בשליחותנו אינו רוצח. ערוץ הכנסת
"נושא חשוב ובוער". שר החינוך נפתלי בנט/ערוץ הכנסת

יפעת בן שושן, חברה בתנועה לעתיד הנגב המערבי, אמרה: "אני מאוד מאוד מאוכזבת מזה שאין אף גורם מהקואליציה, גם כאלה שיושבים בפורומים כמו קבינט ביטחוני או בפורומים כמו ועדת חוץ וביטחון, ואני לא מבינה למה צחי הנגבי יכל לשבת אתמול ב'פגוש את העיתונות' ולדבר ולנתח ולהסביר, אבל הוא לא יכול לבוא ולעשות את זה פנים אל פנים. ממש לא מצליחה להבין".

בן שושן הוסיפה כי "כשהייתה אש של חמאס מעל ראשינו, כולם עלו לרגל ליישוב עוטף עזה באו הצטלמו הבטיחו הבטחות הצהירו הצהרות. היום, שנה ושמונה חודשים אחרי שאש החמאס היא בדיבורים ובטפטופים, פתאום לא טוב להם כי להתעמת עם התושבים בלי מלחמה לא מתאים להם. לא מצטלם להם טוב. איפה האחריות שלהם? מי שמגיע מהאופוזיציה אין לו בגדול מה לעשות, הם רק יכולים לדבר - דווקא מי שמהקואליציה, שיכול לעשות בוחר לא להגיע ואני בתור תושבת מאוד מאוכזבת מהם".

מלשכתו של בנט נמסר: "נפתלי בנט לא ביטל את השתתפותו בכנס. לא אישרנו מראש את ההשתתפות שלו בגלל לו"ז".

מלשכתו של הנגבי נמסר: "צחי הנגבי כלל לא נענה להזמנה. הוא יהיה בחופשה בזמן קיום הכנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully