וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר למקורות: שלום קיטל בדרך לקול ישראל

18.4.2016 / 14:59

מנהל רשת ב' שמעון אלקבץ החליט לשלב את קיטל בהגשת "הכל דיבורים" לצדו של בני טייטלבאום - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא יחליף בתפקיד את עדי מאירי, שיוצאת לחופשת לידה. רשות השידור: קיטל מצטרף במסגרת פרויקט ותיקים מגישים

שלום קיטל. שי אוקנין
השלים מעגל. שלום קיטל/שי אוקנין

שלום קיטל בדרך חזרה לרשת ב', שם יחליף בתפקיד את עדי מאירי, שיוצאת לחופשת לידה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. זאת במסגרת פרויקט ותיקים מגישים. קיטל יגיש ביחד עם בני טייטלבאום את התוכנית "הכל דיבורים". מאירי וטייטלבאום מגישים יחד את תוכנית הדגל של רשת ב' מדצמבר 2014.

קיטל החל את דרכו בתקשורת ב-1970 ושימש כתב ועורך ב"קול ישראל", שם עבד במשך 23 שנים. קיטל הצטרף ב-1993 לצוות ההקמה של חברת החדשות של ערוץ 2. הוא מונה למנכ"ל החברה ב-1995, ונשאר בתפקיד עד ל-2007.

ב-2008 קיטל שימש כיועץ חיצוני מיוחד לאהוד ברק, בתקופה שכיהן כשר הביטחון. הוא נשאר בתפקיד עד לסוף 2009. ב-2012 קיטל מונה ליועץ אסטרטגי של מפלגת העבודה.

קיטל מסר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "קול ישראל היה הבית המקצועי הראשון ואהבתי המקצועית הראשונה. מבחינתי זו שיבה הביתה לשירות מילואים, שלבטח יהיה מפרה ומהנה. אני מודה לשמעון אלקבץ ולצ'יקו מנשה שנותנים לי את ההזדמנות לחדש אהבה ישנה".

מקול ישראל נמסר בתגובה: "שלום קיטל אכן ימלא את מקומה של מגישת התוכנית 'הכל דיבורים' עדי מאירי, שיוצאת חופשת לידה, ויגיש את התוכנית מדי יום ביחד עם בני טיטלבוים. בנוסף, לרגל 80 שנה ל'קול ישראל' ישדרו ותיקי התחנה את רצועת השידור שבין השעה 10 ל-12 בבוקר, במהלך חול המועד. את הרצועה 'שניים בחג' יגישו ותיקי 'קול ישראל' עם מגישים אורחים: כרמית גיא עם תמר אלמוג (כתבת הערוץ הראשון), דליה יאירי עם המשורר רוני סומק, עמיקם רוטמן עם אמילי עמרוסי (פובליציסטית 'ישראל היום'), שלום קיטל עם ציון נאנוס (כתב ערוץ 2). את הרצועה יערוך איציק יושע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully