וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "כיכר השבת" פירסם ראיון מפוברק

18.4.2016 / 17:30

לוואלה ברנז'ה נודע כי האתר החרדי פירסם ראיון שערך הכתב משה ברדא, שהוסר כעבור כשעה לאחר שהתברר שהמרואיין היה מתחזה. לפי גורמים המעורים בפרטים, ברדא ביקש את הסלולר של המרואיין בקבוצת ווטסאפ, ומישהו נתן לו בכוונה מספר אחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראיון המפוברק באתר "כיכר השבת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר החרדי 'כיכר השבת' פירסם אתמול (ראשון) כתבת ראיון שהוסרה כעבור כשעה לאחר שהתברר שהמרואיין היה מתחזה. כך נודע לוואלה ברנז'ה.

אתמול בשעה 19:00 הועלה לאתר ראיון של הכתב משה ברדא עם הכותרת: "לא ממניע אידיאולוגי: שדרן 'קו ההגנה' שנעצר ונחקר: 'כסף - זה מה שהוביל אותנו'". הראיון נערך כביכול עם יחיאל בלוי.

בלוי נעצר שלשום בעקבות השתייכותו לפרשה בשם "הציידים" ושוחרר אתמול בתנאים מגבילים. הוא חשוד במעורבות בהפצת חוברת בשם "הציידים" – הכוללת פרטים על חרדים שהתגייסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראיון המפוברק באתר "כיכר השבת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוי הוא שדרן "קו ההגנה" של הפלג הירושלמי - קבוצה השייכת לפלג חרדי קיצוני אשר מתנגד לחוק הגיוס הנוכחי. בראיון מופיע ציטוט של בלוי שאמר לאתר: "הכל כסף, מה שעניין אותי זה לפעול ולקבל את הכסף, לא שום דבר אחר".

לוואלה ברנזה נודע כי זמן קצר לאחר העלאת הכתבה לאתר, אנשים מהפלג החלו להציף את מערכת "כיכר השבת" וטענו כי אין סיכוי שבלוי ידבר כך, ושהציטוטים שלו אינם נכונים.

לפי גורמים המעורים בפרטים, ברדא ביקש את מספר הסלולר של בלוי בקבוצת ווטסאפ, ומישהו מתח אותו ונתן לו בכוונה מספר אחר, כך שבעצם הראיון היה מפוברק. ברדא אף הושעה זמנית מעבודתו באתר.

מאתר "כיכר השבת" נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים לגלות שוב ושוב את העניין הרב ש'כיכר השבת' מצליח לייצר בכל יום מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully