וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו מייסד תנועת אומ"ץ העיתונאי אריה אבנרי

19.4.2016 / 16:42

אבנרי כתב בעבר בשבועון "רימון" וערך את "זרקור", תוכנית תחקירים בקול ישראל. הוא גם השתתף במשדרי החדשות של גל"צ, ועבד כתחקירן ב"ידיעות אחרונות"

אריה אבנרי. קריאטיב קומנס,
אריה אבנרי/קריאטיב קומנס

אריה אבנרי נפטר היום (שלישי) ממחלה קשה בבית החולים תל השומר. אבנרי היה עיתונאי ואיש ציבור, ושימש כיו"ר תנועת אומ"ץ.

בעבר אבנרי כתב בשבועון "רימון", שהוקם במימון השב"כ כדי להתחרות בשבועון "העולם הזה". הוא גם ערך את "זרקור", תוכנית תחקירים בקול ישראל, והשתתף במשדרי החדשות של גל"צ. בנוסף, אבנרי היה כתב לענייני פוליטיקה, עבודה, תחבורה ופלילים, ופרסם טורים אישיים. אבנרי גם עבד כתחקירן ב"ידיעות אחרונות".

לאבנרי היה בעל תואר‏ במדעי המדינה וסוציולוגיה, והוא למד בבית הספר הגבוה למשפט ולכלכלה בתל אביב ופסיכולוגיה של ההמונים באוניברסיטה הפתוחה ובחוג לעיתונאות באוניברסיטת תל אביב. הוא הותיר אחריו אשה ושני ילדים.

חברו הטוב עו"ד פיני פישלר אמר היום לוואלה ברנז'ה: "הוא היה איש ענק, חבר לי ידיד ורע, כאבא - מנהיג ומורה דרך, עיתונאי בחסד, סופר ומחנך, לוחם אמיץ בביאור השחיתות ומיגורה, מייסד תנועת אומ"ץ ומייסד עמותת אמיתי למינהל תקין בטוהר המידות, שקדמה לתנועת אומ"ץ. מותג מדור הענקים. צרה היריעה מלהכיל את פועלו במהלך 79 שנות חייו. הספרים שכתב צריכים להילמד בבתי הספר והאוניברסיטאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully