וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיד כששמעתי על ניסיון הרצח - ידעתי שזאת היא"

26.4.2016 / 17:10

מספר גורמים שעבדו בעבר עם העיתונאית החשודה בניסיון לרצוח את אמה אומרים כי "מדובר במישהי אובססיבית, חדורת מוטיבציה – ו'פשוט יותר מדי'". גורם בערוץ שבו עבדה לוואלה ברנז'ה: "היא פושרית - ועדיין היתה עוף מאוד חריג בנוף"

עיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה. פייסבוק, צילום מסך
"ילדת פלא". העיתונאית החשודה/צילום מסך, פייסבוק
"הייתי בשוק כששמעתי על זה. היא היתה קצת אובססיבית ומוזרה אבל לא עד כדי ניסיון רצח"

"היא היתה מאוד מאוד מאוד חדורת מוטיבציה, בלשון המעטה. כששמעתי על זה, עוד לפני שאמרו לי במי מדובר, ידעתי שזאת היא", כך אמר היום לוואלה ברנז'ה גורם שעבד באחד הערוצים עם העיתונאית החשודה בניסיון הרצח של אמה. העיתונאית התארחה במספר תוכניות טלוויזיה, ואף עבדה כפרילנסרית בכמה אתרי אינטרנט מרכזיים במקביל. חלק מהגופים בהם עבדה בחרו, במקרה או שלא, לא להעמיק בפרשה.

הגורם הוסיף כי "הכרתי אותה די מוקדם כמעין ילדת פלא עיתונאית. היה בה משהו מוכשר, אבל יותר מדי איטנסיבי. היא דוחפת מדי. זה תחום של פושרים - ועדיין היא היתה עוף מאוד חריג בנוף ברמה של הפושריות שלה. גם היו שאלות של אמינות איתה. זה כאילו היה יותר מדי. הדברים והאייטמים שהיא מכרה הרגישו לי פישים ו'טו מאץ'. משהו גבולי באמינות שלה. אני יודע מה זה ילדי פלא עיתונאיים, וגם ברמה הזאת היא היתה נראית לי יותר מדי".

מנגד, גורם אחר אמר כי "הייתי בשוק כששמעתי על זה. היא היתה קצת אובססיבית ומוזרה אבל לא עד כדי ניסיון רצח. היא הייתה אמנם אינטנסיבית והיה לה סמי-אובססיביות אבל לא באופן שחורג מאנשים שרוצים להיכנס לתקשורת ולהיות כתבים. היא שלחה הודעות סמס ארוכות אמנם, אבל לא משהו מעבר לזה".

הגורם הוסיף כי "היא עבדה אצלנו כמה פעמים באופן לא קבוע ככתבת אורחת והפסקנו עם זה מהר מאוד. עם זאת, זה לא היה בגלל משהו שבדיעבד אפשר לקשר למה שהתפרסם אתמול, אלא כי היא פשוט לא קלעה למה שחיפשנו ומה שרצינו - וכן גם ההתנהלות שלה היתה טיפה חריגה ואובססיבית ובעייתית אך לא באופן קיצוני. הפסקנו להתנהל איתה באותה מידה כמו שהפסקנו עם אחרים".

גורם אחר שעבד בערוץ מסר כי "היא הייתה קצת אובססיבית אבל אני ייחסתי את זה לגיל הצעיר שלה ולא לזה שהיא חולת נפש. היא הייתה משגעת אותם בתוכנית, היה לה אובר-אמביציה אבל אני ייחסתי את זה לכך שמדובר בבחורה צעירה שנורא נורא רוצה להצליח. לא ייחסתי לזה איזשהו אלמנט נפשי לא נורמלי".

בתוך כך, מתברר שלפני כמה שנים, לאחר מספר תקריות שכללו "בעיות אמינות" מצדה של העיתונאית, אחד המפיקים הבכירים בערוץ אסר עליה השתתפות בתוכניות השונות ובמהדורות החדשות: "היתה לי תחושה כבר אז לגביה. כנראה שכבר אז היו לי תחושות בריאות". לאחר האיסור שהוטל עליה, העיתונאית אכן הפסיקה להופיע באותו ערוץ.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully