וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותי רודנר תשמש כסמנכ"ל תוכן במקאן

3.5.2016 / 12:06

רודנר תכנס לתפקיד ב-15 במאי, ותנהל את תחום התוכן ותוביל פיתוח והטמעה של אסטרטגיות תוכן עבור המותגים במקאן. רודנר כבר שימשה בעברה כסמנכ"לית במשרד פרסום מתחרה - גיתם

רותי רודנר. עידו איז?ק, מערכת וואלה! NEWS
רותי רודנר/מערכת וואלה! NEWS, עידו איז?ק

במקאן מצרפים לשורותיהם את רותי רודנר, שתשמש סמנכ"ל תוכן במקאן תל אביב. רודנר תוביל פיתוח ויישום אסטרטגיות תוכן עבור המותגים השונים במקאן. רודנר כבר שימשה בעברה כסמנכ"לית במשרד פרסום מתחרה - גיתם, שם פיתחה אסטרטגיות תוכן. היא התחילה את דרכה כעורכת בהארץ, לאחר מכן עבדה בחדשות 2, ניהלה ערוצים דיגיטליים בכבלים ובלוויין והייתה מנהלת הפיתוח של קשת וסמנכ"לית התוכן בנענע10.

לאחרונה, רודנר כתבה סדרה בלשית שתעלה בערוץ 2 בסתיו הקרוב, בכיכובן של שני כהן ומילי אביטל. בנוסף, היא פיתחה פורמטים לקשת-אינטרנשיונל ועסקה בתוכן דיגיטלי ובשילוב פלטפורמות התוכן השונות במגוון גופים מסחריים ובהם גוגל ישראל.

עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "מקאן ממשיכה לנוע לעבר מטרה ברורה וחסרת פשרות להוביל את השוק בתוצר הקריאטיבי והדיגיטלי. התוכן הוא מרכיב קריטי וחשוב למימוש מטרה זאת. רותי רודנר היא אחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה והמובילות בתחום התוכן. אני שמח על הצטרפותה של רותי ובטוח שיחד איתה ועם הצוות הנוכחי במקאן נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".

רותי רודנר: "עמית משיח, והנבחרת המשובחת שלצדו, מצעידים מהפכה לעבר המודלים החדשים שנטווים בין תוכן, מותגים ופרסום, ואני גאה, שמחה ומאותגרת ביותר להצטרף אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully