וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס כד החלב על שם מוטי קירשנבאום ז"ל יוענק ל"גב האומה"

3.5.2016 / 12:20

הפרס יוענק במסגרת פסטיבל הטלוויזיה "שובר מסך", שיתקיים ב-31 במאי במכללת עמק יזרעאל. הפסטיבל יועבר השנה בשידור חי בוואלה ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סאטירה שנונה". "גב האומה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התוכנית "גב האומה" תקבל השנה את פרס כד החלב על שם מוטי קירשנבאום ז"ל. הסטודנטים של החוג לתקשורת במכללת עמק יזרעאל בחרו להעניק השנה את הפרס לתוכנית הסאטירה של ערוץ 10. את הפרס יקבלו משתתפי תכנית "גב האומה": ליאור שליין, אורנה בנאי, עינב גלילי, רותם אבוהב, עידו רוזנבלום ותם אהרון.

הפרס יוענק במסגרת פסטיבל הטלוויזיה "שובר מסך", שיתקיים ב-31 במאי במכללת עמק יזרעאל. הפסטיבל יועבר השנה בשידור חי בוואלה ברנז'ה. בין מקבלי הפרס בעבר נמנו: מוטי קירשנבאום ז"ל, אילנה דיין, מוני מושונוב, טמירה ירדני, ספי ריבלין ז"ל, אורלי וילנאי וגיא מרוז, התכנית "ארץ נהדרת", ארז טל והערוץ הראשון.

משה שלונסקי, עורך הפסטיבל, מסר: "לכבוד הוא לנו להעניק לתכנית 'גב האומה' את פרס כד החלב. משתתפי התוכנית מצליחים לשלב בין סאטירה שנונה לתוכנית טלוויזיה מרתקת, בתקופה שכלל לא ברור מה מציאות ומה סאטירה".

זוהי השנה ה-12 של פסטיבל "שובר מסך", פסטיבל התקשורת והטלוויזיה הגדול בישראל, שנערך ומופק על ידי סטודנטים לתקשורת של מכללת עמק יזרעאל. הפסטיבל יעסוק במעמדן של חדשות הטלוויזיה בישראל, גורל היצירה הטלוויזיונית ועתידה של העיתונות החופשית. בנוסף להענקת הפרס, יתקיימו פאנלים מגוונים, וביניהם: ראיון חי עם שרת התרבות מירי רגב, פרשת זדורוב והחברה הישראלית, משפחת נתניהו והתקשורת, כישלונות ההסברה הישראלית, מהפכה במטבח בכיכובו של אסף גרניט, הדרמה הישראלית כפולים ועוד.

בין היוצרים והעיתונאים שהבטיחו את הגעתם לפסטיבל: אילנה דיין, דני קושמרו, רבקה מיכאלי, ירון לונדון, ארז טל, אמנון אברמוביץ', דביר בנדק, גיא לרר, דנה ויס, עו"ד אביגדור פלדמן, אניה בוקשטיין, רביב דרוקר, טל ברמן, ברוך קרא, לינוי בר גפן, נגה ניר נאמן, גורי אלפי, יונתן ריגר, גל אוחובסקי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully