וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה - מגזין "מסע אחר" ייסגר

3.5.2016 / 17:00

מגזין הטיולים והמסעות שעבר גילגולים רבים ונחת לפני כשלוש שנים בקבוצת סיגלר לא ייצא יותר לאור – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי הערכות, חלק גדול מהמערכת יוטמע בחלקים אחרים בקבוצה. אתמול נודע כי מגזין "עולם האשה" ייסגר אחרי 35 שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסע האחרון. "מסע אחר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין "מסע אחר" עומד להיסגר, כך נודע לוואלה ברנז'ה. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של עובדי המערכת, אך לפי הערכות רוב העובדים צפויים להישאר בקבוצת סיגלר. הם צפויים למלא תפקידים אחרים במגזינים אחרים של הקבוצה: "טיים אאוט", "את" - שבקרוב יפורסם בו מוסף טיולים חדש - ובמגזין המסחרי "אטמוספירה" של חברת אל על. המותג "מסע אחר" ימשיך לפעול בדיגיטל באתר.

מגזין הטיולים והמסעות נוסד ב-1987 על ידי טל קלם וגיל אל-עמי ועבר גלגולים רבים במהלך השנים. קלם ואל-עמי היו העורכים הראשיים, לאחר מכן משה גלעד היה עורך ראשי. העורכים הראשיים הבאים היו זוהרה רון ויאיר קדר. ב-2008 המגזין נמכר לקבוצת SBC, אשר נקנתה על ידי מוטו תקשורת במאי 2009. לבסוף, בנובמבר 2013 הירחון נרכש על ידי יובל סיגלר.

בתוך כך, אתמול פורסם כי מגזין "עולם האשה" בבעלותו של שלום זיידלר עומד להיסגר, וגיליון מאי שפורסם השבוע יהיה האחרון. מגזין הנשים הוותיק שעוסק בתכני אופנה ולייף סטייל נוסד לפני כ-35 שנים, והעורכת הראשית שלו היא מרי יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully