וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: מועצת תאגיד השידור התכנסה לראשונה

4.5.2016 / 0:15

המועצה אישרה לשכור מתחם זמני מחוץ לירושלים בו התאגיד יפעל בתקופת הביניים עד למעבר למתחם הקבע. המועצה: "נעמיד לרשות ההנהלה את התקציב המתאים למצבת כוח אדם הרצויה כדי להקים שידור ציבורי, איכותי ויעיל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מטרה חשובה". אלדד קובלנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערב (שלישי) התקיימה בירושלים ישיבתה הראשונה של מועצת תאגיד השידור הישראלי. את הישיבה הוביל יו"ר מועצת התאגיד, גיל עומר. במהלך הישיבה סקר מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, את המבנה הארגוני שלו, סוגיות בנושאי כוח אדם, תוכן, טכנולוגיה ולוגיסטיקה וכן את תחילת הדיון על תקציב 2016.

במהלך הישיבה התקבלו פה אחד מספר החלטות. המועצה הדגישה כי היא רואה חשיבות רבה בהעמדת מצבת כוח האדם שהוצגה על ידי הנהלת התאגיד כמצבת הרצויה וכי מדובר בחלק בלתי נפרד מצורכי הקמת שידור ציבורי, איכותי ויעיל. המועצה החליטה לקרוא להעמדת התקציב המתאים למצבת כוח אדם זו.

בנושא מיקום מושבו של התאגיד, הוחלט כי מתוך הכרה בחשיבות קיום השידור הציבורי מירושלים ובהתאם לקבוע בחוק, המועצה מאשרת להנהלה להשלים בימים הקרובים את תהליך שיכונו של התאגיד בירושלים. בד בבד, על מנת לעמוד ביעד תחילת השידורים הקבוע בחוק, המועצה מאשרת לשכור מתחם זמני מחוץ לירושלים בו התאגיד יפעל בתקופת הביניים עד למעבר למתחם הקבע, וזאת בהלימה לחוות הדעת המשפטית של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה.

בנוסף, המועצה החליטה להרחיב את תחולתם של הכללים שקבע המנכ"ל הזמני, באישורו של נציב שירות המדינה, על גיוס כלל העובדים בתאגיד השידור הישראלי. המועצה החליטה להפעיל סמכותה הקבועה בחוק ולהרחיב את הכללים בהתאם להצעת ההנהלה כך שיאפשרו גיוס עובדים לתאגיד בתפקידי יצירה גם מחוץ לחטיבת החדשות, בכלל זה אנשי תוכן.

את הישיבה פתח יו"ר המועצה, גיל עומר, שאמר כי "אני שמח על תחילת עבודתה של המועצה ומשוכנע שיחד עם המועצה, ההנהלה והעובדים - יקום תאגיד שידור ציבורי, עצמאי, מקצועי, משמעותי, אמין ופלורליסטי". קובלנץ אמר כי "אנו ממשיכים לפעול בכדי להבטיח שידור ציבורי איכותי, מקורי ויצרני. מדובר במטרה חשובה מאין כמותה לה שותפים כל החברים - ביחד, נעשה בדיוק את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully